فعالیت ۱۵۰ متخصص و فوق تخصص در کلینیک امام رضا(ع) اراک

۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۳ کد : ۲۶۹۰۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۰۴
مدیرعامل کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: کلینیک امام رضا(ع) اصلی ترین و بزرگ ترین کلینیک تخصصی در استان مرکزی است.
فعالیت ۱۵۰ متخصص و فوق تخصص در کلینیک امام رضا(ع) اراک

به گزارش وب دا مرکزی، میثم بخشی بیان کرد: کلینیک های ویژه زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اراک تمامی خدمات تخصصی و فوق تخصصی را به مردم اراک و شهرستان های استان و حتی به استان های همجوار با تعرفه های دولتی ارائه می دهند.

وی با اشاره به وجود کلینیک ها و واحدهای پاراکلینیک مختلف در این مجموعه، افزود: آزمایشگاه سلول مولوکولی یکی از واحدهای خاص این مرکز درمانی است که در دوران همه گیری کرونا فعالیت و تاثیر چشمگیر خود را نشان داد و ثابت کرد و همگان را با واژه pcr که یکی از روش های تشخیص کرونا بود آشنا ساخت.

وی تاکید کرد: علاوه بر تست کووید 19 و pcr بیش از 88 نوع تست دیگر از طریق pcr در این آزمایشگاه انجام می شود که با توجه به تعرفه بسیار پایین نسبت به بخش خصوصی یک مزیت بسیار مهم برای مجموعه درمانی استان محسوب می شود.

مدیرعامل کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: آزمایشگاه سلولی و مولکولی همه روزه در خدمت مردم و مراجعین عزیز است و در نوبت صبح تا ساعت 14 به اخذ نمونه مشغول و در نوبت عصر هم بی وقفه در حال انجام خدمت هستند تا کوچکترین وقفه ای در بحث درمان بیماران ایجاد نشود.


( ۴ )

نظر شما :