دستور العمل های اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری و همچنین پرستاری در منزل ابلاغ شد

۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۹ کد : ۲۷۰۱۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۰۳
رییس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با ابلاغ مراقبت های پرستاری در منزل، انتظار می رود این خدمات نیز سامان بگیرند و خدمات کیفی تر شوند.
دستور العمل های اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری و همچنین پرستاری در منزل ابلاغ شد

به گزارش وب دا مرکزی، صدیقه خلیلی بیان کرد: برای بررسی نحوه ارائه این خدمات چه در منزل و چه بیمارستان ها و مراکز درمانی، یک تیم نظارتی متشکل از اداره پرستاری و نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شده که طبق یک برنامه زمان بندی شده بازدید و نظارت های مستمری صورت خواهد گرفت.

وی افزود: اخیرا چند دستورالعمل از سوی معاونت پرستاری وزارت بهداشت ابلاغ شده که تعرفه گذاری خدمات و مراقبت های پرستاری از جمله مهمترین آنها است.

وی تاکید کرد: با اجرای این طرح علاوه بر افزایش کیفیت ارائه خدمت به مردم، هویت مستقل برای گروه پرستاری و بدست آمدن دقیق درآمدها و همچنین توزیع و تعدیل درست کارانه های گروه پرستاری نیز امکان بذیر تر خواهد شد.

خلیلی در ادامه خاطرنشان کرد: به منظور آشنایی بیشتر با مفاهیم این دستورالعمل و بحث و تبادل نظر بیشتر همکاران و پرستاران، همایشی تحت همین عنوان در تاریخ 25 خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد تا این طرح به شیوه صحیح خود به مرحله ی انجام برسد.

رییس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح ها خدمات ارائه شده با کیفیت تری به مردم چه منزل و چه در مراکز درمانی ارائه و در مقابل پرستاران در قبال ارائه خدمت خود، حقوق و مزایای به مراتب بهتری نسبت به گذشته دریافت کنند.


( ۲ )

نظر شما :