راه اندازی بخش vip بیمارستان آیت الله خوانساری اراک به شرط بهره برداری از فاز ۳ این مرکز درمانی

۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۴ کد : ۲۷۱۲۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۰۰
رییس بیمارستان آیت الله خوانساری اراک گفت: با بهره برداری از فاز ۳ بیمارستان آیت الله خوانساری اراک و افزایش ظرفیت تخت، امکان راه اندازی بخش vip این مرکز درمانی فراهم می شود.
راه اندازی بخش vip بیمارستان آیت الله خوانساری اراک به شرط بهره برداری از فاز ۳ این مرکز درمانی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر پارسا رستمی بیان کرد: به دنبال راه اندازی فاز ۳ بیمارستان آیت الله خوانساری اراک و تامین تخت های مورد نیاز، بخش وی آی پی این مرکز درمانی نیز راه‌اندازی خواهد شد، لذا از لحاظ تجهیزات و استانداردهای بخش وی آی پی مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: لذا مقرر شده است که در صورت تأمین تمهیدات لازم و پرسنل مورد نیاز ظرفیت بخش آی سی یو بیمارستان نیز افزایش یابد.

وی تاکید کرد: ۸۰ درصد از فاز ۳ بیمارستان آیت الله خوانساری اراک تکمیل و مرحله خاک برداری قسمت تاسیسات این بیمارستان که فضای حدود ۸۰۰ متر مربع دارد، انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه شتاب‌دهنده خطی versa HD از تاریخ بیست و هفتم مهرماه و در ابتدا با تعداد بیماران کم شروع به فعالیت نمود و تا کنون درمان بیش از ۱۰۰ بیمار به اتمام رسیده و در حال حاضر ۳۵ بیمار در حال دریافت ارائه خدمت از دستگاه مربوطه می باشند.

وی ادامه داد: دستگاه قدیم همچنان در حال ارائه خدمت می باشند و حدود بیش از ۶۰ بیمار نیز از این دستگاه خدمات دریافت می کنند.

دکتر رستمی ضمن اشاره به ضریب اشتغال تخت ۷۶ درصدی این مرکز درمانی در اردیبهشت ماه سالجاری، یادآور شد: در اردیبهشت ماه سالجاری حدود ۵۳۶ بیمار پذیرش و ۴۵۳ بیمار ترخیص یافتند و ۶۸۴ بیمار به اورژانسی این مرکز درمانی مراجعه کرده که از این تعداد ۱۹۲ نفر بستری،  ۴۵۶ نفر درمان سرپایی و ۱۶۸ نفر به بخش های مربوطه انتقال یافتند.

گفتنی است که در تاریخ هفتم و هشتم خرداد ماه سالجاری فرایند اعتبار بخشی بیمارستان آیت الله خوانساری اراک انجام و در طی این دو روز کلیه قسمت های بیمارستان جز به جز و ریز به ریز مورد ارزیابی قرار گرفت خوشبختانه علیرغم محدودیت ها و مشکلات ساختاری که بیمارستان با توجه به قدمت خود داشت، از نظر بالینی رضایتمندی مطلوبی بنابر بازخورد ارزیاب ها وجود داشت.


( ۱ )

نظر شما :