دلگرمی کادر بهداشت و درمان با تقدیر و تجلیل از زحمات آنها

۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۱ کد : ۲۷۱۵۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۷۱
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تجلیل از مدافعان سلامت قوت قلبی برای آنها است و باعث دلگرمی آنان می شود.
دلگرمی کادر بهداشت و درمان با تقدیر و تجلیل از زحمات آنها

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در آیین تجلیل از مدافعان سلامت که به همت سرای فرزانگان اراک انجام شد، بیان کرد: از ایثارگری و زحمات شبانه روزی تمام همکاران در بخش های دولتی، خصوصی و غیر دولتی تشکر می کنم چرا که نتیجه بدست آمده حاصل تعامل و یکرنگی بود که در سخت ترین روزها رقم خورد و به ثبت رسید.

وی افزود: کم نبودند همکارانی که حال عمومی و مساعدی نداشتند اما برای کم کردن آمار و تلفات، شبانه روز و با کمترین استراحت و توقع، به همنوعان خود خدمت رسانی کردند.

وی تاکید کرد: از همه مدیران و مسئولان استان در شهرستان های مختلف نیز بابت همکاری مناسب در روزهایی که برای همه به سختی و دشوار سپری شد نیز کمال تشکر را دارم.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: همکاران تمام واحدهای دانشگاه علوم پزشکی با تمام مشکلاتی که در زیرساخت های حوزه سلامت وجود دارد نگذاشتند لحظه ای جان و سلامت همنوعانشان به خطر بیافتد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه از لحاظ زیرساخت ها و ابنیه و ساختمان ها مشکلات زیادی در این حوزه وجود دارد، فضای همدلی بین استان و فداکاری کادر بهداشت و درمانی از جمله دلایل موفقیت به شمار می آید.

وی افزود: خوشبختانه با عنایت پروردگار سلامتی هیچ یک از همکاران زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان، تهدید نشد و هیچ مورد فوتی نیز در بین مادران باردار در دوران کرونا در استان مرکزی ثبت و گزارش نشده است.

دکتر جمالیان گفت: تشکر و قدردانی مردم و مسئولان از مدافعان و سربازان حوزه سلامت، انرژی آنها را دو چندان می کند و مطمعنا وظیفه مان را سنگین تر خواهد کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان گفت: با توجه به روحیه جنگندگی و از خود گذشتگی و البته پتانسیل نیروهای حوزه سلامت، اگر مشکلات زیرساختی و غیره حل شود، مطمعنا خدمات ارائه شده در این بخش به مراتب با کیفیت تر خواهد بود.


نظر شما :