تجلیل از زحمات مدافعان سلامت توسط "سرای فرزانگان اراک"

۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۵ کد : ۲۷۱۵۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۵۴
در مراسمی که به همت سرای فرزانگان اراک برگزار شد از مدافعان سلامت  اراک و رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تقدیر شد.
تجلیل از زحمات مدافعان سلامت توسط "سرای فرزانگان اراک"

به گزارش وب دا مرکزی، در این جلسه از تلاش های مسئولین حوزه سلامت به خصوص دکتر سید محمد جمالیان و همچنین زحمات شبانه روزی مدافعان سلامت در کنترل کرونا، تقدیر و تجلیل شد.

«سرای فرزانگان اراک» منزل مسکونی حاج ابراهیم حسین‌جانی تاجر نام‌آور، خیّر خوش‌نام و فعال فرهنگی است که توسط ایشان به مردم فرهنگ‌دوست استان مرکزی و کشور اهدا شده است.

آقای حسین‌جانی در حاشیه این مراسم تاکید کرد: معرفی  و شناساندن الگوهای زحمت کش به جوانان می تواند ضمن ارج نهادن به مقام زحمت کشان این نظام، ادامه راه و آینده را نیز روشن کند.

وی افزود: در قبال زحماتی که مدافعان سلامت در روزهای سخت کرونا کشیدند، اگر نتوان جبران کرد حداقل باید تشکر کرد و این تشکر را به زبان جاری نمود.

مدیرکل اراکی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان نیز که در جلسه حضور داشت ضمن تقدیر از زحمات مدافعان سلامت گفت: مدیریت دانشگاه علوم پزشکی اراک در دوران کرونا، به بهترین شکل راهبری نموده و عشق را در شبکه های بهداشت و درمان جاری و ساری نموده است.

دکتر علیرضا ایزدی افزود: به رسم ادب دست بر سینه گذاشته و به احترام مدافعان سلامت کلاه از سر بر می داریم و از تک تک این فرشتگان بر روی زمین برای زحماتی که در آن روزهای دشوار کشیده اند، تشکر می کنیم.


نظر شما :