کمک ۴۶۵ میلیون تومانی خیرین سلامت شهرستان شازند در سال ۱۴۰۰

۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۶ کد : ۲۷۱۸۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۳۷
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند گفت: در سال ۱۴۰۰ خیرین شهرستان شازند مبلغی معادل ۴۶۵ میلیون تومان به صورت کمک های نقدی، تجهیزاتی و عمرانی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان مشارکت نمودند.
کمک ۴۶۵ میلیون تومانی خیرین سلامت شهرستان شازند در سال ۱۴۰۰

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر مرتضی واعظ گفت: در فرهنگ ناب اسلامی و تعالیم قرآن و عترت خدمت به خلق خدا جایگاه والایی دارد؛ چنانچه امیرالمومنین(ع) در این خصوص می فرمایند که هیچکس بر دل انسان مومن سرور و شادمانی وارد نمی کند مگر آنکه خداوند از این عمل خیر او مایه لطفی می آفریند و در هنگامه گرفتاری و بلا او را نجات می دهد.

وی خاطرنشان کرد: تجهیزات حفاظت فردی توسط خیرین گرانقدر شهرستان شازند در زمان شیوع ویروس کرونا به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان اهدا شده است.

وی تاکید کرد: از ابتدای شیوع اپیدمی کووید ۱۹ تاکنون ۱۱ هزار و ۱۷۱ مورد ابتلا و ۲۹۷ فوتی به ثبت رسیده و خوشبختانه طی یک ماه اخیر هیچ مورد ابتلا به کرونا در سطح شهرستان گزارش نشده است.

وی یادآور شد: سالک یک بیماری پوستی است که بر اثر گزش نوعی پشه خاکی به انسان منتقل می‌شود و در مجموع در سالجاری یک مورد سالک در سطح شهرستان گزارش شده که  به عنوان وارده و سابقه سفر به مناطق تهران، ساوه و اصفهان را داشته است.


( ۱ )

نظر شما :