پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران و روز ملی بسیج اساتید

۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۱ کد : ۲۷۲۴۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۶۰
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی، ضمن گرامیداشت سی و یکم خرداد ماه، سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران، روز ملی بسیج اساتید را به جامعه اساتید بسیجی دانشگاه تبریک گفت.
پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران و روز ملی بسیج اساتید

به گزارش وب دا مرکزی، متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
سی و یکم خردادماه سالروز شهادت شخصیتی علمی و انقلابی است که از همه جهات الگویی والا برای جامعه، به‌ ویژه اساتید و دانشجویان کشور به خصوص دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی می باشد.
چهل و یک سال از آسمانی‌شدن آن شهید بزرگوار می‌گذرد؛ همان شخصیتی که بنا به فرموده امام خمینی (ره): «چنان با عظمت و با تعهّد به اسلام جان خود را فدا کرد که خود را در هر دو جهان بیمه نمود.
بی شک بسط و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی در بین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی، کمک به ایجاد زمینه مناسب برای تلاش علمی و پژوهشی و ارتقای معرفت و آگاهی دینی باید از اهداف بسیج اساتید باشد، بسیج اساتیدی که مقام معظم رهبری وجود آن را برای نظام اسلامی یک نعمت می داند.
همواره بسیج یک جریان ریشه دار مکتبی و انقلابی بوده است که با بصیرت و آگاهی عمیق در میادین مختلف، استوار ایستاده و حیات انقلاب و تداوم حرکت مردم ایران اسلامی در پیمایش قله های افتخار، آخرین پیشرفت و سربلندی را تضمین و نقش بسیار موثر خود را ایفا نموده است.
این روزها، بسیج اساتید دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در خط مقدم جبهه سلامت ایستاده اند و خوشبختانه با الگوگیری از شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافعان وطن، توانسته اند موج های سهمگین این بیماری مهلک و خطرناک را پشت سر بگذارند و در جهت ارتقاء شاخص‌های رشد حوزه سلامت، پزشکی و بهداشت و همچنین در توسعه فناوری به منظور دستیابی به جایگاه های اول منطقه نقش موثری را ایفا نموده اند.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر مصطفی چمران، که مخلصانه و متعهّدانه در خدمت اهداف متعالی نظام مقدّس جمهوری اسلامی مجاهدت نمود ، فرا رسیدن روز بسیج اساتید را به تمامی بسیجیان غیرتمند و با بصیرت استان مرکزی، به ویژه اساتید بسیجی دانشگاه علوم پزشکی استان تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون این عزیزان را در سایه الطاف الهی، ذیل توجهات حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) و تأسی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در پاسداری و صیانت از نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران آرزومندم.

دکتر سید محمد جمالیان
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک
۳۱ خرداد ۱۴۰۱


نظر شما :