افتتاح و بهره برداری از فاز ۳ بیمارستان آیت الله خوانساری اراک در مهرماه سال جاری

۰۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۲ کد : ۲۷۳۳۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۸۷
رییس بیمارستان آیت الله خوانساری اراک از افتتاح و بهره برداری از فاز ۳ این مرکز درمانی در مهرماه سال جاری خبر داد.
افتتاح و بهره برداری از فاز ۳ بیمارستان آیت الله خوانساری اراک در مهرماه سال جاری

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر پارسا رستمی با اشاره به اینکه قلب مجمع خیرین سلامت بیمارستان آیت الله خوانساری اراک تنها با یاری خیرین این سرزمین میتپد، گفت: با بهره برداری از فاز دوم بیمارستان آیت الله خوانساری اراک به همت مجمع خیرین سلامت توانستیم خدمات ارزنده و جامعی به بیماران مبتلا به سرطان ارائه دهیم.

وی تاکید کرد: امید داریم که با ساخت و راه اندازی فاز سوم این مرکز درمانی به مساحت حدود ۴۵۰۰ متر مربع در چهار طبقه، پنج اتاق عمل، بخش اورژانس و بخش جراحی دغدغه‌ای برای درمان بیماران وجود نداشته باشد و صفر تا صد مراحل درمانی این گروه در این مرکز انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با تمهیدات و پیشرفت هایی که اندیشیده شده این مرکز قابلیت این را دارد که در مهرماه سال جاری به مرحله بهره برداری و افتتاح برسد.

رییس بیمارستان آیت الله خوانساری اراک در پایان از حمایت های همیشگی خیرین حوزه سلامت تقدیر و تشکر کرد و گفت: تاکنون با کمک‌های این فرشتگان ایثارگر اقدامات بزرگی مثل راه اندازی و افتتاح فاز دوم بیمارستان آیت الله خوانساری، کمک هزینه دارو و درمان، تهیه تجهیزات و بسته های معیشتی انجام شده است و امیدواریم که این روند همچنان ادامه دار باشد.


نظر شما :