معرفی سرپرست جدید بیمارستان ولی عصر اراک

۰۷ تیر ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۰ کد : ۲۷۴۲۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۰۰
در مراسمی و با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکتر صابر مقدم به عنوان سرپرست جدید بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک معرفی و از زحمات دکتر رضا شجاعی تقدیر شد.
معرفی سرپرست جدید بیمارستان ولی عصر اراک

به گزارش وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در این جلسه گفت: این مرکز آموزشی-درمانی از چند جهت حائز اهمیت و دارای حساسیت بسیار زیادی است.

دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: این بیمارستان بزرگترین مرکز آموزشی و درمانی استان است و همچنین 11 رشته دستیاری در این بیمارستان مشغول به تحصیل هستند، همچنین تنها مرکز تروما استان است و مراجعات فراوانی به این مرکز می شود.

وی افزود: مشکلات اقتصادی مردم و میزان بالای حجم مراجعات به مراکز دولتی باعث شده حجم و فشار روانی زیادی بر روی همکاران در بیمارستان ها باشد که می توان با مدیریت خوب و عملکردی مناسب میزان رضایت مراجعین را نیز بالاتر برد.

وی تاکید کرد: متاسفانه بیمارستان ولیعصر اراک از نظر هتلینگ جوابگو نیست و امیدواریم بیمارستان جدید هرچه زودتر به بهره برداری برسد اما تا آن زمان می توان با نوآوری و خلاقیت در ارائه خدمات ،به مردم خدمت کرد.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: خدمت کردن و قبول مسئولیت در دوران فعلی نوعی جهاد بزرگ است و نیاز به روحیه ی ایثار و از خود گذشتگی دارد.

وی در پایان از مدیریت جدید بیمارستان ولیعصر خواست تا در ساعات غیر اداری از بیمارستان بازدید و از عملکردها نظارت کنند تا هم ضمن شناسایی آسیب ها و قوت قلب همکاران، مشکلات و توقعاتی که آنان و همچنین مراجعین به این بیمارستان دارند، از نزدیک شنیده و برای آن برنامه ریزی شود.

دکتر شجاعی رییس سابق این مرکز درمانی هم ضمن تاکید بر بروز فراز و نشیب های فراوان در چند ساله اخیر، گفت: هدف کادر درمان و پزشکان در مراکز درمانی خدمت صادقانه به مردم و ارتقاء کیفیت خدمات و سطح سلامت است.

دکتر صابر مقدم که سرپرستی بیمارستان ولیعصر را بر عهده گرفت از اعتماد مسئولین تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد تا بتواند گام های موثری در این زمینه بردارد.

وی جایگاه فعلی بیمارستان را مناسب برشمرد و دلیل آن را تلاش های فراوان و مخلصانه پرسنل و تیم مدیریتی دانست و ابراز امیدواری کرد تا این حمایت ها و همکاری ها همچنان تداوم داشته باشد.


( ۵ )

نظر شما :