خیرین حوزه سلامت از روی احساس قلبی و تکلیف کمک می کنند

۰۸ تیر ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۳ کد : ۲۷۴۵۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۱۱
مدیر امور عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند گفت: این فرشتگاه عزیز بدون هیچ چشم داشتی و تنها از روی دلسوزی و کمک به همنوع خود، پا در این عرصه سخت و البته خداپسندانه گذاشته اند.
خیرین حوزه سلامت از روی احساس قلبی و تکلیف کمک می کنند

به گزارش وب دا مرکزی، مهدی معطی بیان کرد: خیرین با توجه به اعتبارات محدود شهرستان ها، می توانند سرعت ارتقاء سطح سلامت منطقه شان را دوچندان کنند.

وی افزود: تجهیز آزمایشگاه ها و مراکز درمانی به وسایلی چون گرافی دندان گرفته در شهرستان شازند و همچنین تجهیز دستگاه های مورد نیاز در شهر مهاجران، از جمله مهمترین اقدامات خیرخواهانه خیرین حوزه سلامت در این شهرستان است.

وی تاکید کرد: همچنین مرکز خدمات جامع سلامت بخش هندور که در اتقاء کمی و کیفی خدمات درمانی و بهداشتی به مردم منطقه و روستاهای اطراف موثر است در زمینی به وسعت 10 هزار مترمربع و همچنین تجهیز همزمان آن از دیگر اقدامات موثر خیرین حوزه سلامت است.

وی افزود: ساخت پایگاه اورژانس جاده ای روناس یکی دیگر از خدمات ماندگار این عزیزان در کنار کمک ها و حمایت های همه جانبه خیران در دوران کرونا و تهیه و توزیع و کمک در تامین وسائل کمک حفظاتی و مواد ضد عفونی و غیره برای کادر بهداشت و درمان است.


( ۱ )

نظر شما :