درخشش اورژانس پیش بیمارستانی اراک در المپیاد علمی مهارتی قطب ششم کشور

۱۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۵ کد : ۲۷۴۹۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۷۶
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تیم المپیاد علمی و مهارتی فوریتهای پزشکی اراک با درخشش در المپیاد منطقه ای موفق به راهیابی به مسابقات کشوری شد.
درخشش اورژانس پیش بیمارستانی اراک در المپیاد علمی مهارتی قطب ششم کشور

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر محمد پروهان بیان کرد: برگزیدگان المپیاد علمی-مهارتی پرسنل اورژانس قطب شش کشور معرفی شدند که در میان آنها نام محمد صادق معصومی کارشناس فوریت های پزشکی اورژانس اراک نیز به چشم می خورد.

وی افزود: محمد صادق معصومی با کسب رتبه نخست در این المپیاد علمی-مهارتی موفق به راهیابی به مسابقات کشوری شد که برای او در این مسابقات نیز آرزوی موفقیت می کنیم.

وی تاکید کرد: مرحله دوم المپیاد علمی و مهارتی فوریتهای پزشکی کشور جهت انتخاب افراد برتر و راه یابی منتخبین به مرحله کشوری المپیاد، هفتم تیرماه 1401 به میزبانی اورژانس پیش بیمارستانی استان زنجان برگزار شد.

دکتر پروهان در ادامه خاطرنشان کرد: در این المپیاد تمامی آیتم های مورد نظر سازمان اورژانس شامل بخش علمی، مهارتی، فنی و رانندگی آمبولانس، موتورلانس، اتوبوس و آمادگی جسمانی بود و کارکنان دیسپج و پزشکان هم علاوه از مهارت واحد مربوطه در آزمون مهارتی BLS هم به رقابت پرداختند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان گفت: بدون دانش، خدمت مناسب ارایه نخواهد شد و با دانش و گذراندن دوره های مربوطه خدمات با کیفیت تری در اورژانس پیش بیمارستانی ارایه می شود که شاید ارایه آن در بیمارستان و بعد از آن امکان پذیر نباشد البته علاوه بر دانش داشتن مهارت، آمادگی جسمانی و سلامت روانی و روحی نیز دست به دست هم می دهند تا خدمات بهتر و با کیفیتی ارایه شود.


( ۱ )

نظر شما :