پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت دوازدهم

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۱ کد : ۲۷۵۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۷۸۰
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی به دکتر سعید نمکی، کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی و به دست گرفتن سکان هدایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت دوازدهم را تبریک گفت.
پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت دوازدهم

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، در پی رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به دکتر سعید نمکی به ‌عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در پیامی این انتخاب شایسته را تبریک گفته و برای وزیر بهداشت دولت دوازدهم آرزوی موفقیت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

 

جناب آقای دکتر سعید نمکی

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

 

اعتماد بالای نمایندگان محترم، پشتوانه ارزشمندی برای ادای تکلیف و پیشبرد اهداف، راهبردها و برنامه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای حضرتعالی در کابینه دوازدهم و در این راه پر فراز و نشیب آرزوی موفقیت و بهروزی را داریم.

توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه در حوزه سلامت، نعمتی است که از سوی خداوند متعال نصیب بندگان مخلص می گردد تا با آنچه در توان دارند، زمینه ارتقاء سلامت، بهداشت و درمان را در کشور فراهم نمایند و سبب ایجاد رفاه و آرامش برای تک تک مردمان این مرز و بوم شوند.

بی شک تجربیات و خدمات ارزنده شما در حوزه بهداشت و درمان و تسلط کامل شما بر مسائل بودجه ای کشور می تواند راه گشایی باشد بر مشکلات حوزه بهداشت و درمان و با اتحاد رویه در بین خانواده بزرگ حوزه سلامت کشور و ایجاد همدلی و مشارکت های بین بخشی، بتوانیم شاهد شکوفا تر شدن بخش بهداشت و درمان کشور در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باشیم.

اینجانب بر خود لازم می دانم انتخاب شایسته شما را به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان برای حضرتعالی در آغاز این راه خطیر، توفیقات الهی و سلامتی و سرافرازی مسئلت می نمایم.

 

دکتر سید محمد جمالیان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

۱۵ بهمن ۱۳۹۷

کلید واژه ها: رای اعتماد مجلس شورای اسلامی دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تبریک انتصاب


( ۴ )

نظر شما :