ارتقا کمی و کیفی خدمات در سانتر زنان در راستای طرح جوانی جمعیت

۲۰ تیر ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۲ کد : ۲۷۷۲۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۳۱
رییس مرکز آموزشی و درمانی آیت الله طالقانی گفت: این مرکز آماده ارائه خدمت در زمینه های زنان، زایمان و نوزادان و فراهم سازی بستری برای انجام زایمان طبیعی و بدون درد است.
ارتقا کمی و کیفی خدمات در سانتر زنان در راستای طرح جوانی جمعیت

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر ابوالفضل صفری بیان کرد: در مرکز تک تخصصی زنان، زایمان و نوزادان آمادگی خدمت رسانی به همشهریان عزیزمان را داریم و توانسته ایم در چندماه اخیر با فعالیت گروه بیهوشی، گروه زنان و هم چنین گروه نوزادان خدمات ویژه ای را ارائه نماییم.

وی ادامه داد: اتاق های VIP در راستای ترویج زایمان طبیعی و افزایش اعتلاء سلامت مادر و نوزاد در این مرکز ایجاد شده است تا شرایطی را برای انجام زایمان طبیعی و زایمان بی درد به وجود بیاورد.

دکتر صفری ادامه داد: درمانگاه های فعال این مرکز با همکاری فوق تخصص های زنان و زایمان، کف لگن، انکولوژی و نازایی آماده ارائه خدمت می باشند و در بیمارستان اعمال جراحی فوق تخصصی نیز قابل انجام است.

این متخصص بیهوشی خاطرنشان کرد: NICU بیمارستان طالقانی به صورت فوق تخصصی با ۲۰ تخت آمادگی ارائه خدمت در موارد زایمان پر خطر و زایمان های پره ترم و زودهنگام را دارد تا بتواند نوزادان را تحت نظر قرار داده تا در شرایط بسیار خوب مرخص شوند که در راستای افزایش اعتلاء شرایط فرزند آوری است که به صورت سیاست های کلی نظام هم اکنون دید بسیار ویژه ای نسبت به این قضیه داریم تا شرایطی برای اعتلاء سلامت مادر و نوزاد فراهم شود.


( ۱ )

نظر شما :