با مراجعه به مراکز واکسیناسیون دُز یادآور خود را دریافت نمایید

۲۱ تیر ۱۴۰۱ | ۰۸:۴۸ کد : ۲۷۷۴۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۳۲
رییس مرکز بهداشت شهرستان اراک گفت: علاوه بر مرکز تجمیعی ساعی کلیه مراکز خدمات جامع سلامت شهر اراک و پایگاه های سلامت از روز دوشنبه مورخ ۲۰ تیرماه آماده تزریق واکسن به مراجعه کنندگان می باشند.
با مراجعه به مراکز واکسیناسیون دُز یادآور خود را دریافت نمایید

به گزارش وب دا مرکزی، مهندس شهریار حسینی بیان کرد: با توجه به افزایش روند ابتلا و بستری بیماری کرونا طی ۳ الی ۴ روز اخیر در کشور و همچنین استان مرکزی و با توجه به مکاتبه ای که از سمت وزارت خانه انجام شد تاکید بر این شده است کلیه افرادی که از آخرین نوبت تزریق واکسن آنها شش ماه گذشته، لازم است یک دُز یادآور تزریق نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای کاهش مراجعه کنندگان به مرکز تجمیعی واکسیناسیون ساعی، این مرکز همچنان با دو میز فعال آماده ارائه خدمت به همشهریان بود که مجددا با افزایش مراجعه کنندگان این تعداد به ۵ میز فعال رسیده است.

وی تاکید کرد: در کنار مرکز تجمیعی ساعی کلیه مراکز جامع سلامت شهر اراک و پایگاه سلامت شهرهای سنجان و کرهرود ( ۱۵ مرکز و ۵۰ پایگاه سلامت) آماده ارائه خدمت به مراجعه کنندگان هستند و توصیه می‌شود که منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت، به جای مراجعه به مرکز تجمیعی، در ساعت اداری به نزدیکترین پایگاه سلامت محل زندگی خود مراجعه نمایید.

حسینی در پایان تاکید کرد: قبل از این که مجدداً دچار پیک وحشتناک شویم کلیه همشهریان که از آخرین نوبت تزریق آنها ۶ ماه گذشته است حتما دُز یادآور واکسن خود را دریافت نمایند.

گفتنی است که مرکز تجمیعی ساعی در نوبت صبح از ساعت 7:30 تا 13:30 و در نوبت عصر از ساعت 16 تا 19 به ارائه خدمت می‌پردازد.


( ۴ )

نظر شما :