با حضور رییس سازمان انرژی اتمی:

مراسم رونمایی از تجهیزات جدید بیمارستانی در بیمارستان مهر خنداب برگزار شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۵۰ کد : ۲۷۷۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۱۷۱
طی مراسمی در چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور دکتر علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، سید علی آقازاده استاندار مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و دیگر مسئولان، تجهیزات اتاق عمل و تالار زایمان بیمارستان مهر خنداب رونمایی شد.
مراسم رونمایی از تجهیزات جدید بیمارستانی در بیمارستان مهر خنداب برگزار شد

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه این مراسم با اشاره به رونمایی از تجهیزات بیمارستانی بیمارستان مهر خنداب، گفت: سازمان انرژی اتمی خود را متعهد می داند که در هر نقطه ای از کشور که پایگاه و سایتی دارد، در حد امکان و توان خود به نقاط اطراف این سایت ها خدمات رسانی کند و در همین راستا برای بیمارستان مهر خنداب که دو سال از افتتاح آن می گذرد؛ توانستیم بخشی از تجهیزات مورد نیاز آن را با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استانداری مرکزی تامین کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در حاشیه این مراسم گفت: تاکنون برای تجهیز بیمارستان مهر خنداب بالغ بر 20 میلیارد تومان هزینه شده است.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: در برنامه های آتی برای این بیمارستان در نظر داریم با کمک مسئولان تخت های دیالیز اضافه کنیم و بتوانیم به بیماران دیالیزی که در این منطقه وجود دارند در همین بیمارستان خدمات ارایه دهیم.

وی بیان کرد: از سازمان انرژی اتمی تقدیر و تشکر می کنم که برای تجهیز بیمارستان مهر خنداب 2 میلیارد تومان قول مساعدت دادند که تاکنون 1 میلیارد تومان آن محقق شده است.

کلید واژه ها: دکتر علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی بیمارستان مهر خنداب


( ۶ )

نظر شما :