همه ظرفیت های استان مرکزی برای تکمیل چرخه واکسیناسیون آماده است

۲۳ تیر ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۹ کد : ۲۷۷۹۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۵۸
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون ساعی اراک، گفت: تمام تمهیدات لازم برای تسهیل در تزریق واکسن کرونا اندیشیده شده است.
همه ظرفیت های استان مرکزی برای تکمیل چرخه واکسیناسیون آماده است

به گزارش وب دا مرکزی، بهنام نظری بیان کرد: با توجه به اینکه موج جدید کرونا در سایر کشورها دیده شده و کشور ما نیز و به طبع آن استان مرکزی را تحت الشعاع قرار داده و حتی منجر به تغییر رنگ برخی شهرستان ها شده است و لازم است، تمهیداتی به خصوص در زمینه افزایش آمار واکسیناسیون در سطح جامعه اندیشیده و قبل از آغاز موج اجرایی شود.
وی افزود: طی سلسله جلساتی که در هفته های گذشته و با مسئولان بهداشت و درمان داشتیم مقرر شده، تمام ظرفیت های استان برای افزایش ایمنی با تزریق واکسن بسیج شده و مشغول فعالیت می شوند.
وی تاکید کرد: احتمال قرمز شدن برخی شهرستان ها وجود دارد و به همین دلیل باید از حالا به فکر مدیریت و کنترل این بیماری بود.
نظری در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم با انتقال اطلاعات و افزایش سطح آگاهی مردم از طریق رسانه ها، استقبال بیشتری در روزهای آینده از دریافت در چهارم از طرف مردم صورت گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی همچنین به گرمای این روزها اشاره کرد و گفت: به دلیل جلوگیری از حضور بیش از اندازه مراجعین عزیز به پایگاه ها و مراکز جامع سلامت، تمهیدات لازم اندیشیده شده است تا هم استانی های عزیز کمترین زمان را در این پایگاه ها و مراکز منتظر بمانند.
وی افزود: امیدواریم سویه جدید با اقدامات کنترلی که از حالا و با همکاری مردم آغاز شده، در کمترین زمان خود سپری شود و مدت طولانی در جامعه غالب باقی نماند، مجددا شاهد بازگشت رنگ آبی به نقشه کرونایی کشور و استان باشیم.


( ۱ )

نظر شما :