بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از محل طبخ و توزیع بزرگترین اطعام علوی در اراک

۲۶ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۴ کد : ۲۷۸۶۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۹۵
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از هیات های مذهبی خواست در تهیه و پخش نذورات خود پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.
بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از محل طبخ و توزیع بزرگترین اطعام علوی در اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در بازدید از محل طبخ غذای نذری هیات غدیریون اراک، بیان کرد: از تمام هم استانی ها به خصوص هیات های مذهبی که در این روزها به خصوص اعیاد قربان تا غدیر اقدام به تهیه و توزیع نذری می کنند می خواهیم برای جلوگیری از انتشار هر چه بیشتر این ویروس و بدتر شدن شرایط،در تمام مراحل نذورات، شیوه نامه ها و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: عید غدیر از جمله اعیاد بزرگ و مقدس مسلمانان و شیعیان است و ضمن تبریک این عید به نمایندگی از کادر بهداشت و درمان از تمام هم استانی های عزیز  می خواهم در مراسمات و دورهمی و جشن های خود در این روز گرامی، پروتکل ها را به شدت و با جدیت هر چه بیشتر رعایت کنند تا خدای ناکرده، آتش ba5 به یکباره شعله ور نشود.

وی تاکید کرد: شرایط فعلی استان از لحاظ کرونا، در حال حاضر بسیار شکننده و حساس است و هر لحظه ممکن است کل استان با یک غفلت و کوچکترین بی دقتی قرمز شده و همه ی تلاش ها و معادلات را به بزند.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک و همچنین تزریق واکسن می توان این موج را نیز با کمترین هزینه و خسارت پشت سر گذاشت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان از مردم خواست در صورت شرکت در مراسم جشن پیش رو حتما به فکر سلامتی خود و دیگران باشند و این ویروس را به هیچ وجه دست کم نگیرند و به هیچ وجه فکر نکنند که این ویروس ضعیف شده و یا خطرناک نیست بلکه بارها تاکید شده قدرت سرایت آن به مراتب بیشتر از نوع قبلی است و در صورت عادی گرفتن آن حتی می تواند منجر به مرگ هم شود.


نظر شما :