پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت فرا رسیدن "عید سعید غدیر خم"

۲۷ تیر ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۲ کد : ۲۷۸۷۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۴۳
دکتر سید محمد جمالیان، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، فرا رسیدن "عید سعید غدیر خم" را به مسلمانان جهان بالاخص جامعه دانشگاهی استان مرکزی، سادات، روحانیت معزز، اساتید ارجمند، همکاران و دانشجویان پر تلاش این دانشگاه صمیمانه تبریک و تهنیت گفت.
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت فرا رسیدن "عید سعید غدیر خم"

به گزارش وب دا مرکزی، متن پیام به شرح زیر است:

▫️الحمد الله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع)"
بار دیگر، غدیر، عید بزرگ خدا، در پهن دشت تیره شب چهره بر افروخت و مشعلی برای هدایت انسانهای جستجوگر و جانهای مشتاق برافراخت، تشنگان زلال هدایت که در این کویر بی حاصل، در طلب نور بر آمده اند، اینک چشم به بیابان "جحفه" دوخته اند تا دست نبوت را در دست امامت ببینند و از این صحنه نور افشان، حیات معنوی گیرند.
باید گفت غدیر "علی" هنوز هم چشمه ای لبریز از آب حیات و دریایی مواج از کرامتهاست، غدیر دریایی از باور و بصیرت در کویر حیرت و هامون ضلالت است تا کام جانها از آن سیراب شود، غدیر یک کتاب مبین است و سندی برای تداوم خط رسالت در جلوه ی امامت، غدیر برای تشنگان چشمه ی زلال هدایت است و برای ره گم کردگان صراطی است که به سنت پیامبر منتهی می شود. غدیر برنامه ای الهی برای حیرت زدایی از اذهان و اعمال امت، در افقهای  آینده ی تاریخ بود.
از این رو اینک ما، مفتخریم که رعیت امام منتظر، مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه هستیم و اگر در روز غدیر سال دهم هجری نبودیم، حال دست بیعت به فرزند برومندش حضرت بقیه الله ارواحنا فداه داده ایم و از خدای متعال می خواهیم تا روزی که زنده ایم، پیمان نشکنیم. بر خود می بالیم که پیرو مذهبی هستیم که رسول خدا موسس آن به امر خداوند متعال بوده است و امیر المومنین علی بی ابیطالب (ع)، این بنده ی رها شده از تمام قیود، مامور رها کردن بشر از تمام اغلال و بردگیها.
اینجانب فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، سالروز انتخاب سرچشمه علم و حکمت و تجدید میثاق با ولایت و امامت را خدمت همه مسلمین، مردم شریف استان مرکزی و تمامی اساتید، اعضای محترم هیئت علمی، پرسنل و کارکنان، کارشناسان و دانشجویان و... دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، علی الخصوص محضر سادات جلیل القدر حوزه سلامت، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را از متمسکین راستین به ولایت مولی ‌الموحدین حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید.

دکتر سید محمد جمالیان
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک


( ۱ )

نظر شما :