میز ارتباطات مردمی پلی برای بیان بی واسطه ی مشکلات

۳۰ تیر ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۸ کد : ۲۷۹۵۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۴۹
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: برپایی میر خدمت و ارتباطات مردمی می تواند در احصا و شناسایی هر چه بهتر و سریعتر مشکلات مردم و اربابان رجوع، موثر باشد.
میز ارتباطات مردمی پلی برای بیان بی واسطه ی مشکلات

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر رضا شجاعی در حاشیه برپایی میز ارتباطات مردمی نماینده وزیر بهداشت ضمن تاکید بر موثر بودن اینگونه فعالیت ها در کاهش مشکلات حوزه ی سلامت، گفت: هدف از برپایی میز ارتباطات مردمی انعکاس مشکلات مردم به دانشگاه و در نتیجه انجام برنامه ریزی های لازم و تسریع حل مشکلات است.
وی افزود: در روز پنجشنبه مورخ ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱ در راستای برپایی میز ارتباطات مردمی شاهد مراجعه مردم استان و ارائه مباحث و دغدغه  های گوناگون در حوزه های معاونت توسعه، تبدیل وضعیت، استخدام، تمدید طرح و غیره بودیم و تلاش اصلی بر مبنای این بود که از زاویه نگاه مردم به مشکلات نگاه شود.
وی تاکید کرد: تقریباً اکثریت مراجعه کنندگان با بیان دغدغه های خود در همان لحظه جواب قطعی خود را گرفته و برخی از پیگیری ها در طول هفته صورت خواهد گرفت.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: هدف اصلی این است که این میز خدمت همواره و در طول سال برای مردم برپا باشد و جایگاهی تشکیل شود برای اینکه مردم بتوانند مشکلات خود را به دانشگاه انعکاس دهند و قطعا در این مسیر نیز برنامه ریزی هایی برای آینده انجام خواهد شد.


نظر شما :