پیگیری مشکلات مردم از طرف مسئولان باعث افزایش انگیزه است

۳۰ تیر ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۰ کد : ۲۷۹۵۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۶۲
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پیگیری مشکلات مردم از طریق دولتمردان و مسئولین در چهارچوب قانون می‌تواند زمینه افزایش انگیزه باشد.
پیگیری مشکلات مردم از طرف مسئولان باعث افزایش انگیزه است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه برپایی میز ارتباطات مردمی نماینده وزیر بهداشت، گفت: به بهانه ی سفر ریاست محترم جمهور میزهای ارتباطات مردمی در کلیه ادارات  برقرار شده که دانشگاه علوم پزشکی نیز از این مورد مستثنی نمی باشد و با حضور دکتر شیراوژن و تیم همراه ایشان این ارتباط مردمی در دانشگاه علوم پزشکی برپا شده و هم استانی های عزیز می توانند مشکلات و دغدغه های خود را در حوزه سلامت با مراجعه به این مرکز بیان کرده تا با پیگیری های ویژه شاهد رفع آنها باشیم.
وی افزود: خدا را شاکریم که در دانشگاه علوم پزشکی اراک ارتباطات مردمی قوی با ریاست دانشگاه، اعضای هیئت رئیسه و کلیه مدیریت ها برقرار است و این حضور و ارتباط میتواند آن را تقویت کند.
وی تاکید کرد: امروز شاهد ارائه مشکلاتی از طریق مراجعه کنندگان بودیم که گره بسیاری از آنها در سطح ملی قابل حل و بازگشایی است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه عوامل مربوطه، خاطرنشان کرد: از کلیه مردم استان مرکزی، پرسنل، دانشجویان و اعضای هیات علمی دعوت می‌کنیم که  جهت طرح درخواست و مطالبات خود در حوزه های بهداشت، درمان، غذا و دارو، آموزش و غیره در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ تیرماه از ساعت ۸ الی ۱۸ به ساختمان شماره دو دانشگاه علوم پزشکی اراک به آدرس، شهرک مصطفی خمینی، کوی گلستان مراجعه و با نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت‌ وگو کنند.


( ۳ )

نظر شما :