نیاز ۵۰۰ میلیارد تومانی پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) برای اتمام ابنیه

۳۱ تیر ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۵ کد : ۲۷۹۵۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۰۲
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دانشگاه برای اتمام ابنیه پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) به مبلغی حدود ۴۵۰ تا ۵۰۰ میلیارد تومان منابع مالی نیاز دارد.
نیاز ۵۰۰ میلیارد تومانی پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) برای اتمام ابنیه

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: پروژه حضرت ولی عصر(عج) یکی از پروژه ها و مطالبات به حق مردم استان مرکزی می باشد که متاسفانه زمان بسیار زیادی برای بهره برداری از آن گذشته که با توجه به سرعت بسیار پایین  پیمانکار قبلی، در سال گذشته پیمانکار جدید در پروژه مستقر گردید و ظرف ۳ الی ۴ ماه کارگاه تجهیز و پروژه شروع به آغاز مجدد کرد و در حال حاضر سرعت پروژه در بسیاری از بخش از جمله تاسیساتی، مکانیکی و عمرانی سرعت بسیار قابل قبول و چشمگیر می باشد و به عبارت دیگر پروژه خود را پیدا کرده است.
وی تاکید کرد: در حال حاضر بهترین خدمات پزشکی و به موقع در بیمارستان حضرت ولیعصر به مراجعه کنندگان ارائه می شود اما به دلیل عدم فضای فیزیکی مناسب شاهد عدم رضایتمندی کامل از سوی مردم استان مرکزی می باشیم که این مهم لزوم بهره برداری هر چه سریعتر این پروژه را نشان می دهد.
وی با اشاره به پیگیری و حمایت های نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و کلیه مسئولین استانی در کنار مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اراک، تاکید کرد: بی تردید در صورت عدم تامین به موقع بودجه در زمان معین سرعت پروژه کاسته می شود و سرعت دادن مجدد به پروژه کار راحتی نمی باشد؛ لذا امیدواریم که با تامین به موقع بودجه و پرداخت مطالبات پیمانکار پروژه مذکور تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که در سفر ریاست جمهوری نگاه ویژه‌ای به پروژه حضرت ولیعصر شود و با تزریق به موقع منابع مالی شاهد پیشرفت آن باشیم.
جمالیان یادآور شد: لوازم و تجهیزات مورد نیاز پروژه بیمارستان حضرت ولیعصر در سال اخیر خریداری شده و در انباری در شهرستان اراک نگهداری می‌شود و فقط بحث نصب و راه اندازی آنها وجود دارد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان اظهار کرد: تجربه نشان داده که پس از اینکه فضای فیزیکی بیمارستان تحویل دانشگاه ها می شود وزارت بهداشت در کمترین زمان ممکن و بلافاصله اقدام به تجهیز بیمارستانها می کند، لذا مشکلی از لحاظ تجهیزات بیمارستان وجود ندارد.


( ۲ )

نظر شما :