تلاش حداکثری دولت سیزدهم در وزارت بهداشت برای پیگیری مطالبات مردم

۳۱ تیر ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۴ کد : ۲۷۹۵۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۲۷
نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به اراک، گفت: دولت سیزدهم در حل مشکل مردم عزم جدی دارد.
تلاش حداکثری دولت سیزدهم در وزارت بهداشت برای پیگیری مطالبات مردم

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر عباس شیراوژن در پایان اولین روز از برپایی میز ارتباطات مردمی حوزه سلامت ویژه سفر رییس جمهور به استان مرکزی بیان کرد: در راستای تشکیل میز ارتباطات مردمی و به‌ دنبال مراجعه مردم شاهد ارائه تعدادی دغدغه‌های مشترک بودیم که همگی خواستار بهتر شدن وضعیت استخدامی، کاهش مشکلات و مسائل بهداشتی درمانی بودند که اکثریت آنها در زمینه انتقالی، استخدام، تبدیل وضعیت و یا تأمین هزینه‌های درمانی بود؛ لذا در کلیه زمینه‌ها قول مساعدت داده می شود و اطمینان خاطر می‌دهیم که با وجود فراوانی مشکلات، مسائل و تامین اعتبارات، هم دولت سیزدهم و هم وزارت بهداشت حداکثر توان، تلاش و بضاعت خود را برای خدمت رسانی بهتر به مردم کار می گیرد و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
وی افزود: مشاهده مشکلات و دغدغه های مردم از فاصله نزدیک امری مهم و موثر در رفع آنها می باشد که یکی از راهبرد های اصلی دولت نیز دنبال کردن این مسیر است تا این ارتباط با مردم را به صورت جدی داشته باشد.
وی تاکید کرد: حضور در این سفرها این زمینه را به وجود می‌آورد که بتوان علاوه بر مسئولیت خود در سایر حوزه‌های دیگر نیز تصمیم گیری هایی انجام داد و راهکارهایی که برخی از همکاران نو آورانه پیشنهاد می‌دهند را نیز‌ مطرح کرد.
دکتر شیراوژن در ادامه خاطرنشان کرد: امید برخی از مردم به جناب آقای دکتر رئیسی و دولت سیزدهم در جای خود باعث افزایش مراجعات می شود که این مهم به تنهایی باعث افزایش انگیزه است لذا تمام سعی ما این است که با پیدا کردن راه حل های جدید، شاهد رفع هرچه سریعتر مشکلات بود.
گفتنی است که نتایج مشکلات به صورت پیامکی و با شماره پیگیری برای افراد مراجعه کننده ارسال می شود و زمان پیگیری بر اساس  پیچیدگی مشکل بیان شده، زمان‌ بر است.


نظر شما :