امید به تکمیل پروژه بیمارستان ولی عصر (عج) در سفر ریاست جمهوری

۳۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۴ کد : ۲۷۹۶۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۵۷
متولی سلامت استان مرکزی گفت: امیدوارم در این سفر اتفاقات خوب و مبارکی برای این پروژه ملی بیفتد.
امید به تکمیل پروژه بیمارستان ولی عصر (عج) در سفر ریاست جمهوری

به گزارش وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از پیگیری های لازم در راستای پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) به عنوان مهم ترین مکاتبه مردمی در استان مرکزی خبر داد.
دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه بازدید از پروژه در حال ساخت بیمارستان ولیعصر(عج) اراک گفت: اتمام پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) یکی از مهم ترین مطالبه مردمی در استان مرکزی است چراکه این پروژه علاوه بر خدمت رسانی به مردم استان مرکزی به استان های مجاور و مصدومینی که در شاهراه های مواصلاتی دچار آسیب شده اند، ارائه  خدمت انجام خواهد داد.
وی افزود: بیمارستان قدیمی ولیعصر با وجود تجهیزات و نیروهای تخصصی و فوق تخصصی بسیار خوب و مجرب به علت عدم مناسب بودن هتلینگ، رضایت مندی مناسبی را در مردم ایجاد نمی‌کند لذا این مهم لزوم ساخت این بیمارستان را نشان می دهد‌.
جمالیان خاطرنشان کرد: امید است با پیگیری های صورت گرفته از سوی مسئولین مربوطه و دولت سیزدهم در راستای تامین بودجه برای تکمیل این پروژه، تا آخر سال جاری شاهد تکمیل ابنیه این ساختمان باشیم و در ابتدای سال آتی بتوانیم از امکانات و تجهیزات این بیمارستان در راستای ارائه خدمت به مردم استفاده کرد.


( ۱ )

نظر شما :