کاهش شکاف میان مردم و مسئولین یکی از سیاست های اصلی دولت سیزدهم

۳۱ تیر ۱۴۰۱ | ۲۱:۱۷ کد : ۲۷۹۶۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۹۷
مدیرکل بازرسی، نظارت و کنترل عملکرد نهاد ریاست‌ جمهوری یکی از سیاست های اصلی دولت سیزدهم را کاهش شکاف میان مردم و مسئولین و تقویت این ارتباط برشمرد.
کاهش شکاف میان مردم و مسئولین یکی از سیاست های اصلی دولت سیزدهم

به گزارش وب دا مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین فولادی در حاشیه بازدید از میز ارتباطات مردمی حوزه سلامت در راستای سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی، بیان کرد: کاهش شکاف بین مردم و مسئولین یکی از سیاست‌های خوب دولت سیزدهم است که دست یابی به این مهم را در سفر های استانی ریاست جمهوری شاهد هستیم.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مسائل و مشکلات امروزه جامعه به عنوان مسئله محور در سطح استان ها در سالیان سال باقی مانده و متاسفانه مسئولان عالی کشور، بدون توجه به این قضایا، گاهاً تصمیماتی را می‌گیرند که برای مردم گره گشا نیست، لذا با فراهم سازی حدود ۳۰ میز ارتباط مردمی، با حضور بیش از ۲۰۰ معاون وزیر، رئیس سازمان و مدیرکل از وزارتخانه ها در طی ۲ روز سفر استانی، همانند میز ارتباطات وزارت بهداشت با نماینده تام الاختیار وزیر، دکتر شیراوژن، تلاش بر این است که مردم بتوانند بدون هیچ واسطه ای در خواست ها، شکایات، گزارش ها و گله مندی ها را با وزارتخانه ها در میان گذارند تا تصمیماتی که در سطح وزارتخانه ها برای استان گرفته می‌شود با نظرات مردم باشد.
وی ادامه داد: میز ارتباطات مردمی در استان ها با حداقل ۸ تا ۱۴ هزار ارباب رجوع که با نمایندگان تام الاختیار وزرا دیدار چهره به چهره دارند یکی از افتخاراتی است که در این دولت وجود دارد.
فولادی ادامه داد: بخش دیگر فعالیت دولت سیزدهم، شناسایی موضوعات حل مسأله که گاهاً ۱۰ تا ۵۰ سال به صورت لاینحل در استانی باقی مانده و از قبل از طریق صدای مردم که با سامانه ۱۱۱ ریاست جمهوری تماس گرفته اند، شناسایی و دسته بندی می‌شود تا در سفرهای استانی با حضور وزرا و نماینده هایشان به صورت کارگروه های ویژه از سوی اداره کل بازرسی و نظارت و ارزیابی عملکرد نهاد مورد بررسی قرار گیرد و آنها را در دستور کار قرار داده تا بتوان هدیه ای برای مردم باشد.
وی خاطرنشان کرد: امید است این سفر دستاوردهای چند برابر و بسیار مفیدی برای مردم داشته باشد و بتوان رضایت مندی مردم را کسب‌ کرد.


( ۱ )

نظر شما :