شناسایی نقاط قوت و ضعف حوزه سلامت در میز ارتباطات مردمی

۳۱ تیر ۱۴۰۱ | ۲۱:۲۶ کد : ۲۷۹۶۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۰۴
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در راستای برپایی میز ارتباطات مردمی نقاط قوت و ضعف حوزه سلامت به صورت واضح تر شناسایی شد.
شناسایی نقاط قوت و ضعف حوزه سلامت در میز ارتباطات مردمی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه برگزاری میز ارتباطات مردمی ویژه سفر ریاست جمهور به استان مرکزی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر شیراوژن، عوامل مربوطه، تیم بازرسی دفتر ریاست جمهور، گفت: خدا را شاکریم که بازدیدهایی که توسط تیم های بازرسی دفتر ریاست جمهور انجام شد، وضعیت بسیار خوب و چشمگیری را از نظر ارتباطات مردمی دانشگاه علوم پزشکی به دنبال داشت که ماحصل زحمات همکاران بسیار خوب حوزه سلامت می باشد.
وی خاطرنشان کرد: ارتباطات مردمی در حوزه دانشگاه همواره وجود داشته و امروز در سطح بالاتری به عنوان نماینده وزیر بهداشت در سفر ریاست جمهوری انجام شد و بسیاری از مشکلات و چالش ها که واقعاً اختیارات آن در حد دانشگاه نیست توسط مردم و پرسنل با مسئولین وزارتخانه مورد بحث قرار گرفت.
جمالیان یادآور شد: ارتباط مردمی یکی از پیشرفت ها و رمز موفقیت مدیران است و تماس مستقیم مدیران با پرسنل، مردم و گروه هدف باعث شناسایی نقاط قوت و ضعف بیشتر خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات بیان شده در خصوص جابجایی از مناطق محروم به مرکز استان، استخدام و ورود به دانشگاه است که باید مطابق با ضوابط و مقررات انجام شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: امیدواریم که ارتباطات مردم کماکان در دانشگاه ادامه داشته باشد و شاهد پیشرفت دانشگاه به سمت اهداف عالی باشیم.


( ۳ )

نظر شما :