ارائه خدمات فیزیوتراپی به ۶ هزار بیمار در کلینیک باغچه بان

۰۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۸ کد : ۲۸۰۶۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۴
رییس دانشکده توانبخشی اراک گفت: از تیرماه سال گذشته ۶ هزار بیمار فیزیوتراپی در کلینیک باغچه بان دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی اراک ویزیت شده اند.
ارائه خدمات فیزیوتراپی به ۶ هزار بیمار در کلینیک باغچه بان

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر لیلا پورسعادت ضمن تبریک روز فیزیوتراپی خدمت کلیه همکاران این عرصه، بیان کرد: کلینیک فیزیوتراپی باغچه بان از تیرماه سال گذشته در دو نوبت صبح توسط خانم دکتر گرجی و در شیفت عصر توسط خانم دکتر نراقی مشغول ارائه خدمت به همشهریان گرامی می باشد و طبق برآوردی که صورت گرفته میزان رضایتمندی بالایی از خدمات فیزیوتراپی به عمل آمده است.

وی خاطرنشان کرد: از تیرماه سال گذشته حدود ۵ الی ۶ هزار ویزیت بیماران فیزیوتراپی در این کلینیک صورت گرفته که سهم بسزایی در توانبخشی بیماران نیازمند داشته است.

وی تاکید کرد: زیر ساخت‌های آب درمانی کاملا در کلینیک باغچه‌بان مهیا و موجود است و بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته با مسئولین بنیاد شهید، در زمینه استفاده مشترک از آب درمانی قول مساعدت داده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان مرکزی دومین استان سالمند کشور به شمار می‌رود و به تبع آن بیماریهای سالمندی، سکته های مغزی و ناتوانی ها در آن بیشتر است، لذا نیاز به آب درمانی در این استان بیشتر می باشد و از طرفی موقعیت جغرافیایی استان مرکزی باعث افزایش حوادث ترافیکی شده است که این امر نیز مزید بر علت می باشد.

رییس دانشکده توانبخشی اراک تاکید کرد: در حال حاضر خدمات بازتوانی به کلیه مراجعه‌کنندگان خانواده معزز شهدا و جانبازان به صورت رایگان ارائه می شود، لذا از مسئولین بنیاد شهید می‌خواهیم که بیمارانی که نیاز به اعمال بازتوانی از جمله کاردرمانی، گفتاردرمانی، شنوایی شناسی و غیره هستند به این مرکز ارجاع داده شده تا از خدمات با کیفیت بالا بهره ببرند.

وی تاکید کرد: بازدید به عمل آمده توسط رییس انجمن فیزیوتراپی کشور از کلینیک باغچه بان، از تجهیزات و فضای این مرکز استقبال بسیار زیادی شد که این مهم در جای خود پیشرفته بزرگ محسوب می شود.

دکتر پورسعادت تاکید کرد:  تمام سعی ما بر این است که امکان پذیرش رشته فیزیوتراپی در دانشگاه علوم پزشکی اراک در دانشکده توانبخشی فراهم شود و بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، امید به تحقق این هدف است.


نظر شما :