جلوگیری از صدمات و آسیب ها با فیزیوتراپی

۰۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۴ کد : ۲۸۰۷۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۲۷
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با فیزیوتراپی می توان از صدمات و آسیب های جدی جلوگیری کرد و همین امر اهمیت این رشته را دوچندان می کند.
جلوگیری از صدمات و آسیب ها با فیزیوتراپی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر رضا شجاعی بیان کرد: اهمیت فیزیوتراپی بر کسی پوشیده نیست و نقش درمانی و کمک درمانی که این رشته ایفا می کند بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی افزود: دانشکده توانبخشی خدمات با کیفیتی در حوزه فیزیوتراپی ارائه می دهد.

وی تاکید کرد: یکی از مزیت های اصلی فیزیوتراپی شامل ارزیابی مناطق ضعیف در بدن بیمار و تدوین یک برنامه فیزیوتراپی است که به تقویت این نقاط آسیب پذیر کمک می کند.

دکتر شجاعی در ادامه خاطرنشان کرد: درد مزمن می تواند یکی از ناامید کننده ترین شرایط برای تجربه باشد، به خصوص اگر علت اصلی آن ناشناخته باشد، با این حال، تکنیک های فیزیوتراپی و تمرین های درمانی می توانند به جنبش مفاصل و بافت نرم و ترمیم عملکرد عضلات، کاهش درد یا از بین بردن درد به طور کلی کمک کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در این زمینه دانشکده توانبخشی با تجهیزات به روز و همکاران مجرب در دو شیفت صبح و عصر آماده ارائه بهترین خدمات به مراجعین گرامی است و مردم عزیز می توانند با مراجعه به این مرکز هرگونه خدمات بازتوانی و فیزیوتراپی را با کمترین قیمت و با تعرفه های دولتی و بسیار پایین دریافت نمایند.


نظر شما :