گروه عفونی اراک قوی و رشته ای متنوع است

۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۳ کد : ۲۸۳۳۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۴۴
نماینده وزارت بهداشت در بازدید از گروه عفونی اراک گفت: این رشته در اراک قوی با اعضای مجرب و همچنین رشته ای بسیار متنوع است.
گروه عفونی اراک قوی و رشته ای متنوع است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر احمدرضا مبیّن بیان کرد: از طرف وزارت بهداشت برای بازدید گروه بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی اراک به همراه دو نفر دیگر مامور شده و از بخش های مختلف بازدید کردیم.

وی افزود: گروه حمایتی این رشته به خصوص در دوران کرونا عملکرد بسیار مناسبی داشته اند و توانستند اقدامات خوب و موثری انجام دهند.

وی تاکید کرد: کمبود رزیدنت ها در گروه عفونی مشکل عمده این گروه در اراک است که باید گفت این مشکل کشوری است و همه ی دانشگاه ها با آن دست و پنجه نرم می کنند.

متخصص بیماری های عفونی از دانشگاه علوم پزشکی زنجان همچنین یادآور شد: از نظر داشتن برنامه های آموزشی نیز این گروه خوب عمل کرده و اگرچه در دوران کرونا دست و پای حوزه آموزش بسته شد، اما مسئولان و مدیران دانشگاه توانستند این مشکل را نیز مدیریت کرده و از برنامه عقب نمانند.

وی افزود: بطور کلی هر گروهی یکسری نکات قوت و ضعف دارد اما در مجموع گروه عفونی دانشگاه علوم پزشکی اراک، پتانسیل و استعداد بسیار زیادی در تربیت رزیدنت و دانشجو دارد و می تواند عملکرد درخشان تری داشته باشد.


( ۴ )

نظر شما :