تعداد مبتلایان کرونا در شهرستان تفرش به ۱۳۰ نفر رسید

۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۷:۴۳ کد : ۲۸۳۴۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۵۱
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش گفت: تعداد مبتلایان کرونا در تفرش به ۱۳۰ نفر رسیده و موارد بستری افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.
تعداد مبتلایان کرونا در شهرستان تفرش به ۱۳۰ نفر رسید

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر اردلان زیلابی بیان کرد: در طی دو هفته اخیر، تعداد موارد مبتلایان کرونا در سطح شهرستان تفرش به ۱۳۰ نفر رسیده است و موارد بستری با افزایش ۱۰۰ درصدی به ۵ نفر رسیده است که تست ۴ نفر از آن ها مثبت گزارش شده و یک نفر از آنها مشکوک به کرونا است با این حال خوشبختانه مرگ و میر و بیمار بدحال در این شهرستان وجود ندارد.

وی افزود: تیم واکسیناسیون سیار و مراکز واکسیناسیون در بیمارستان ها مشغول به فعالیت هستند لذا توصیه می‌شود مردم نسبت تکمیل دوره واکسیناسیون خود اهتمام ورزند.

وی تاکید کرد: در راستای برگزاری مراسمات عزاداری ایام محرم جلسات برنامه ریزی و هماهنگی توسط فرمانداری صورت گرفته و در خصوص دستورالعمل های بهداشتی هیأت های عزاداری و مساجد صحبت شده است همچنین توصیه می شود مردم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، زدن ماسک و فاصله گذاری های اجتماعی در مراسمات عزاداری شرکت کنند.

دکتر زیلابی در خصوص بحران اخیر و بارندگی و سیلاب تصریح کرد: بیمارستان های شهرستان در حال آماده باش کاملا قرار داشتند و تمامی پزشکان در بیمارستان حضور داشتند، همچنین با توجه به اهمیت پل های شهرستان در اتصال بیمارستان ها به شهرستان، توسط شهردار و شورای شهر بازدید شد و بازسازی پل ها در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به سیلاب های مختصر در روستاهای شهرستان، بحث آلودگی آب آشامیدنی مورد بررسی قرار گرفت و کلر سنجی کدر سنجی برای اطمینان از سالم بودن آب انجام گرفت.


نظر شما :