خرید یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان امام سجاد(ع) آشتیان/نگاه ویژه به رفع کمبودهای حوزه دانشجویی

۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۷:۴۹ کد : ۲۸۳۴۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۷۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مرداد و شهریور پیش رو به دلیل کم بودن تعداد دانشجویان در دانشگاه، فرصت خوبی برای مرتفع کردن کمبودهای حوزه دانشجویی است تا با بازگشت دانشجویان در مهرماه با کمترین مشکل بتوان به آنها ارائه خدمت نمود و آنان دغدغه ای جز کسب دانش و ارتقاء سطح علمی خود نداشته باشند.
خرید یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان امام سجاد(ع) آشتیان/نگاه ویژه به رفع کمبودهای حوزه دانشجویی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: سعی می کنیم تا پایان ماه بدهی های بخش دارویی را به شرکت ها تسویه کنیم تا مراکز درمانی و بیمارستان ها به خصوص شهرستان های دورافتاده تر نظیر خنداب و کمیجان در تهیه و تامین داروهای مورد نیاز خود مشکلی نداشته باشند.

وی همچنین از معاونت غذا و دارو، نظارت کافی به ذخایر دارویی استان را خواستار شد و افزود: مردم برای تامین دارو نباید مشکل داشته باشند و نظارت ها و میزان اشراف در این حوزه باید به قدری باشد تا علاوه در بیمارستان های دولتی و خصوصی در هیچ یک از داروخانه های بخش خصوصی نیز، هیچ کمبودی در زمینه دارویی در استان مشاهد نشود.

وی افزود: در روزهای گذشته شاهد جاری شدن سیلاب ها در برخی از شهر های استان بودیم، که جا دارد از معاون درمان دانشگاه و همکاران پرتلاش حوزه درمان، مدیریت و پرسنل اورژانس 115 استان، همکاران حوزه بهداشت، مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستانهای استان و بیمارستان های استان، روسای بیمارستانهای ولیعصر(عج) و امیرالمومنین(ع) و از تمامی همکاران دانشگاه که در حوادث آخر هفته گذشته و بحران های پیش آمده تلاش کردند، تشکر و قدردانی می کنم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: متخصصین زنان به دلیل حفظ سلامت جان دو نفر بسیار مهم و از حساسیت خاصی برخوردار است و به همین دلیل در هفته ی آتی و روزهای پیش رو بازدید هایی از بیمارستان آیت الله طالقانی خواهد شد و نظارت بیشتری در این امر صورت خواهد پذیرفت و همچنین پرداخت مقیم های متخصصین زنان نیز در اولویت مالی دانشگاه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: تا آماده شدن کامل بیمارستان جدید زنان و زایمان، ساختمان و بیمارستان آیت الله طالقانی را تا آخرین روز ممکن رسیدگی و برای ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده به زنان و مادران باردار تجهیز می کنیم چرا که روزانه حدود 100 مادر باردار این مرکز آموزشی درمانی خدمات دریافت می کنند و این وظیفه ما می باشد که به مادران بستری در این بیمارستان بهترین خدمات و به بهترین نحو ممکن ارائه گردد.

دکتر جمالیان ضمن اشاره به پیگیری خرید یک دستگاه سی تی اسکن برای شهرستان تفرش توسط نماینده شهرستان در مجلس گفت: یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان امام سجاد(ع) شهرستان آشتیان خریداری و تحویل بیمارستان شده است و آینده ای نزدیک جهت ارائه خدمات به مردم عزیز شهرستان آشتیان به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان تصریح کرد: بازنشستگان جزء سرمایه های اصلی دانشگاه علوم پزشکی اراک و جامعه هستند، که باید از تجربه‌های ارزشمند آنان بهره مند شد و در این میان هستند پزشکان و متخصصانی که در حال حاضر بازنشسته شده اند که می توان از تجربیات ارزنده این بزرگواران در راستای ارتقاء سطح سلامت و ارائه خدمات تخصص به هم استانی هایمان استفاده گردد.


نظر شما :