پروژه ی بیمارستان ولیعصر اراک تا پایان سال تکمیل و سال آینده تجهیز می شود.

پروژه ی بیمارستان ولیعصر اراک تا پایان سال تکمیل و سال آینده تجهیز می شود.

۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۷ کد : ۲۸۵۴۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۰۲
استاندار مرکزی :این بیمارستان خدمات ارزنده ای به مردم می دهد و تکمیل آن بسیار اهمیت دارد. به گزارش وب دا مرکزی،فرزاد مخلص الائمه در نشست با سمن های استان مرکزی گفت : در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان مرکزی ۲۲۲ مصوبه نهایی شده که از این تعداد ۵۲ مصوبه (۲۸ مصوبه بودجه‌ای و ۲۴ مصوبه غیر بودجه‌ای) در حوزه سلامت و رفاه اجتماعی با رقم بالغ بر یک هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان است .
پروژه ی بیمارستان ولیعصر اراک تا پایان سال تکمیل و سال آینده تجهیز می شود.

او افزود : یکی از مهمترین و بزرگترین برنامه‌های دولت سیزدهم ساماندهی و تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام در کشور است که مشمول زمان شده اند و بر این اساس، در سفر اخیر رییس جمهوری به استان مرکزی هیچ پروژه‌ای کلنگی زنی نشد.
وی تاکید کرد :  در این سفر اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۶۰ میلیارد تومان جذب شد، برای بیمارستان ولیعصر(عج) اراک ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت و امید است که به سرعت خاتمه یابد.
مخلص الائمه در ادامه خاطر نشان کرد : همچنین تکمیل بیمارستان آیت الله خوانساری، تکمیل اورژانس سوانح و سوختگی، تکمیل بیمارستان ۹۶ تخته زنان و زایمان، تکمیل و تجهیز ساختمان آزمایشگاه کنترل غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ساوه، تکمیل بیمارستان جایگزین امام خمینی خمین، ایجاد و تکمیل بیمارستان مدرس ساوه، ایجاد سردخانه و تجهیز پایگاه های انتقال خون استان و تکمیل دانشکده پیراپزشکی محلات جز مصوبات ۱۸ گانه حوزه بهداشت و سلامت استان به شمار می روند.
استاندار مرکزی گفت :بهره برداری از بیمارستان ولیعصر (عج) از جمله مصوبات سفر رییس جمهوری به این استان است که این طرح درمانی تاپایان سال جاری تکمیل و تجهیزات این بیمارستان سال آینده تهیه می شود.
او یادآور شد : استان مرکزی جزو استان های پیشرو در انتشار مصوبات سفر و جذب برخی منابع قبل از سفر بوده و نخستین طرحی که در تاریخ طرح های استان مرکزی فعالیت چندشیفته دارد پل سنجان است.


( ۱۱ )

نظر شما :