رشادت مدافعان سلامت یادآور عملیات های دفاع مقدس

۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۱:۱۹ کد : ۲۸۶۴۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۳۸
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: مدافعین سلامت در دوران اپیدمی کرونا همانند زمان جنگ با رشادت هایی مثال زدنی در میدان حاضر شدند.
رشادت مدافعان سلامت یادآور عملیات های دفاع مقدس

به گزارش وب دا مرکزی، بهنام نظری در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: مدافعین سلامت با ایثار و از خودگذشتگی پای تخت بیماران کرونایی حاضر و در شرایطی حضور داشتند که هر لحظه امکان ابتلای خود و خانواده هایشان وجود داشت و با فداکاری های خود صحنه هایی از رشادت را آفریدند که هر لحظه یادآور عملیات دوران جنگ بود که در مقابل کلیه این بزرگواران سر تعظیم فرود می آورم.
وی ادامه داد: به واسطه عرق به استان مرکزی از ابتدای شروع اپیدمی کووید ۱۹ اقدامات بهداشت و درمان را رصد  می‌کردم و علیرغم کمبود تجهیزات استان مرکزی و عقب ماندگی چهل و چند ساله ای که در زمینه تجهیزات دارد رشادت کادر بهداشت و درمان مثال زدنی بود و این استان را جزو استان های موفق کرد.
وی تاکید کرد: با مردم بودن، در کنار مردم بودن و برای مردم کار کردن یکی از اقدامات بسیار مهم و تاثیرگذار است که مدافعین سلامت در این زمینه بسیار موفق عمل کردند.
نظری در ادامه سلامت و امنیت را دو نعمت مهم برشمرد و تاکید کرد: اگر نعمت سلامت و ادراک سلامت از جامعه از بین برود آسیب های اجتماعی و اقتصادی بسیاری را به دنبال خواهد داشت و بسیاری از حوزه‌ها را درگیر خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: مولفه سلامت به عنوان یک امر جهت پیشرفت جامعه می باشد که در این مهم شاید دانشگاه علوم پزشکی اراک ۳۰ درصد موثر باشد، لذا باید کلیه دستگاه ها همراه و همیار دانشگاه باشند تا احساس ناامنی از بین برود چرا که حس ناامنی از خود ناامنی نگران کننده تر است.
نظری افزود: خداراشاکریم که ظرفیت منابع انسانی در حوزه تحقیقات و پژوهش ظرفیت خوبی است و در صورت فعال شدن آن بسیاری از دغدغه ها مرتفع خواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر سید محمد جمالیان رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی و آرزوی موفقیت برای دکتر علیرضا امانی رییس کنونی دانشگاه علوم پزشکی اراک که یکی از نیروهای انقلابی و بومی استان مرکزی است، گفت: انشالله دعای خیر شهدا، ایثارگران و آزادگان بدرقه راه و کمک کننده ایشان باشد.


( ۴ )

نظر شما :