دیدار با خانواده شهدا پلی برای تقویت روحیه خدمت رسانی

۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۰ کد : ۲۸۶۵۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۸۳
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران موجب تقویت و تحدید روحیه برای خدمت رسانی می شود.
دیدار با خانواده شهدا پلی برای تقویت روحیه خدمت رسانی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علیرضا امانی در حاشیه دیدار با خانواده شهید آهنگرانی به همراه امام جمعه شهرستان فراهان، معاونین درمان و بهداشت و رییس شبکه بهداشت فراهان در روز بیست و هفتم مرداد ماه ۱۴۰۱، بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا برای کلیه مسئولین یک سعادت بزرگ است و بی تردید موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت و مردم شهید پرور استان مرکزی می شود.
وی ادامه داد: متاسفانه، منزل خانواده شهید والامقام آهنگرانی در جریان جاری شدن سیلاب در روستای آهنگران دچار آسیب شده است که وظیفه خود دانستیم که به پاس قدردانی از زحمات این پدر و مادر که فرزند خود را تقدیم انقلاب و ملت کردند، دیدار و گفتگویی داشته باشیم.
وی افزود: در حال حاضر این خانواده در محل پانسیون شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان اسکان داده شده اند و جای هیچ نگرانی حتی از لحاظ تامین داروی پدر و مادر شهید والامقام وجود ندارد چرا که به همت استاندار مرکزی و سپاه روح الله در حال بازسازی منزل آنها هستیم و تا زمان بازسازی کامل آن، این واحد در اختیار این خانواده خواهد بود.
وی یادآور شد: پدر و مادر شهید آهنگرانی بعد از ۳۶ سال، هنوز چشم انتظار پیکر پاک و مطهر فرزند شهید خود می باشند و درک این حقیقت کار ساده ای نیست، لذا هر کاری که در جهت خدمت به این خانواده ها انجام شود انجام وظیفه است.
وی تاکید کرد: مادران و پدران شهدا، گنجینه های اصلی انقلاب هستند و وجودشان موجب برکت برای کشور و استان مرکزی خواهند بود.
امانی خاطرنشان کرد: در ارایه خدمت به خانواده های معظم و معزز شهدا که فرزندان خود، یعنی سرمایه های زندگی خود را در راه میهن سرافرازمان و انقلاب اسلامی فدا کردند، از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.


( ۲ )

نظر شما :