نقشه کرونایی استان مرکزی باز هم دستخوش تغییرات شد

۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰ کد : ۲۸۶۷۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۵۵
طبق آخرین اعلام رنگ بندی وضعیت کرونایی شهرستان های استان مرکزی، ۹ شهرستان قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و ۱ شهرستان زرد هستند.
نقشه کرونایی استان مرکزی باز هم دستخوش تغییرات شد

به گزارش وب دا مرکزی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت:  طبق آخرین اعلام رنگ بندی وضعیت کرونایی شهرستان های استان مرکزی، اراک، تفرش، دلیجان، آشتیان، خمین، ساوه، شازند، فراهان، محلات در وضعیت قرمز و ۲ شهرستان کمیجان و خنداب نارنجی و شهرستان زرندیه در وضعیت زرد قرار دارد.

دکتر علیرضا امانی افزود: در این رنگ بندی تغییرات گسترده ای اتفاق افتاده که نشان از شناور و ناپایدار بودن وضعیت این بیماری و چرخش نوع جدید ویروس کرونا در شهرستان های استان مرکزی است.

وی افزود: شهرستان های آشتیان، شازند، ساوه، فراهان، خمین از نارنجی به قرمز و محلات از وضعیت زرد به یکباره به وضعیت قرمز رسیده اند که نشان از خطر در این شهرستان ها دارد.

وی تاکید کرد: شهرستان زرندیه با رعایت و همکاری مردم از نارنجی به  وضعیت زرد رسیده و متاسفانه خنداب از وضعیت زرد به نارنجی رسیده که زنگ خطر را برای این شهرستان به صدا درآورده است.

دکتر امانی در ادامه مردم را به رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی و البته تکمیل واکسیناسیون و تزریق دز یادآور توصیه کرد و گفت: مطمئنا با همراهی و همکاری مردم می توان از این موج عبور کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان با تاکید بر اینکه هنوز موج هفتم به پایان نرسیده است از مردم خواست تا جای ممکن از حضور در فضاهای سربسته و بدون تهویه خودداری کنند و حتما از ماسک استفاده کنند.


( ۲ )

نظر شما :