حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک بعد از مراسم معارفه در روستای آهنگران نشان از روحیه جهادی ایشان دارد/اقدامات مناسب مسئولان در بحران سیل روستای آهنگران

۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۲ کد : ۲۸۶۷۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۲۹
امام جمعه شهرستان فراهان از اقدامات و تمهیدات مناسب مدیران شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در زمان بحران وقوع سیل تشکر و قدردانی کرد.
حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک بعد از مراسم معارفه در روستای آهنگران نشان از روحیه جهادی ایشان دارد/اقدامات مناسب مسئولان در بحران سیل روستای آهنگران

به گزارش وب دا مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در حاشیه بازدید دکتر امانی از روستای آهنگران، ضمن خیر مقدم به ایشان گفت: دکتر حجتی و دکتر خدابنده مسئولین بهداشت و درمان و از پزشکان حاذق در منطقه فراهان با اقدامات مناسب خود تا بدین لحظه نام نیک از خود به جای گذاشتند و هر دو از ابتدای بحران وقوع سیل در روستای آهنگران پای کار بودند و اقدامات و فعالیت های مناسبی را انجام دادند.

وی افزود: نکته زیبایی که از اقدامات این دو بزرگوار شایان ذکر می باشد این است که دکتر خدابنده از روز اول خدمت خود و دکتر حجتی تا آخرین روز از خدمت شان، پای کار سیل روستای آهنگران بودند که این نکته به فال نیک گرفته می‌شود و امید است هر دو با خدمات خود، در زندگی خویش خوش بدرخشند و ما نیز در کنار ایشان خواهیم بود.

وی ادامه داد: دکتر امانی، بعد از مراسم تودیع و معارفه خود به سرکشی به مناطق سیل زده در روستای آهنگران حضور به عمل آورده اند که نشان دهنده روحیه جهادی ایشان می باشد که این نیز به فال نیک گرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان فراهان، لازم به ذکر است افزایش موارد مثبت کرونایی و موارد بستری، شهرستان را دچار بحران خواهد کرد چرا که شهرستان فراهان از نظر زیر ساخت های بهداشتی درمانی در مضیقه قرار دارد بی تردید در صورت رفع چالش ها بسیاری از دغدغه ها رفع خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: مردم نیز می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی و تکمیل دوره واکسیناسیون خود در رفع این چالش ها کمک حال پرسنل بهداشت و درمان شوند.


( ۱ )

نظر شما :