افزایش موارد بستری کرونا در سطح شهرستان محلات

۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۵ کد : ۲۸۶۸۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۸۶
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: تعداد موارد بستری در بیمارستان در سطح شهرستان از ۱۰ نفر به ۱۲ نفر رسیده است.
افزایش موارد بستری کرونا در سطح شهرستان محلات

به‌ گزارش وب دا مرکزی، دکتر مرضیه ولی بیان کرد: تعداد موارد بستری در بیمارستان از روز گذشته تا بدین لحظه از ۱۰ به ۱۲ نفر افزایش یافته است که از این تعداد ۳ نفر پی سی آر مثبت هستند و ۲ نفر تحت مراقبت های ویژه قرار دارند و اینتوبه شده اند.

وی افزود: همچنین تعداد موارد سرپایی و قرنطینه در منزل نیز در هفته اخیر افزایش چشم گیر داشته و ۷۰ درصد موارد تست های پی سی آر مثبت گزارش شده اند.

وی ادامه داد: با توجه به تغییر وضعیت شهرستان به رنگ قرمز، مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شیفت های صبح و عصر فعال می‌باشد با این حال استقبال مردمی از تزریق واکسن آنطور که انتظار می‌رفت، نمی‌باشد.

وی در پایان به مردم توصیه کرد: نسبت به تزریق واکسن اهتمام ورزند و افراد بالای ۱۸ سال و کسانی که آخرین دز آنها ۶ ماه گذشته نسبت به تزریق دُز یادآور اقدام کنند، همچنین پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند و از حضور در فضاهای بسته و پر تجمع خودداری کرده و در صورت لزوم قرار گرفتن در این مکان ها از ماسک استفاده کنند.


نظر شما :