سخنی با نیکوکاران و خیرین عرصه سلامت استان مرکزی

۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۰ کد : ۲۸۶۸۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۲۶
پیام ویژه دکتر علیرضا امانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک به خیرین و نیک اندیشان حوزه سلامت
سخنی با نیکوکاران و خیرین عرصه سلامت استان مرکزی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

امام صادق‏ علیه السلام :

اَیُّما مُؤمِنٍ نَفَّسَ عَن مُؤمِنٍ کُربَةً ، نَفَّسَ اللَّهُ عَنهُ سَبعینَ کُربَةً مِن کُرَبِ الدُّنیا و کُرَبِ یَومِ القیامَةِ

هر مؤمنی که گرفتاری مؤمنی را بر طرف کند، خداوند هفتاد گرفتاری دنیا و آخرت را از وی دور می‏سازد

خداوند احد و واحد را حمد و ثنای که در خاطرات عالم خاکی و فانی نشاندن آلاله های سلامتی در قلوب خاک گرفته و رنجور ، فرهنگ صبیح و وجیه بخشش را به کمال رسانده و "ومن أحیاها فکانما احیا لناس جمیعا " را به منصه ظهور میرساند.

بی شک پرواز از قفس تعلقات خاطر و وابستگی ها معنایی جز گوش سپاری به طنین عبودیت استان مقدس آفریدگار را به خاطر نخواهد آورد.

آنچه که در افلاک توسعه ی بهداشت و درمان در استان مرکزی می درخشد فؤاد عطوف خیرین سلامت است، کریمانی از دیار عرشیان و ملکوتیان که با طبعی کریم و کرمی عمیم کمر به خدمت همنوعان بسته و متاع گرانبهای سخاوت را به ارمغان می دهند و فروغ مهرشان روشنی بخش چشم های نگران بیماران بوده و هست و آفرین برسخاوت و مناعت طبع و دستان پرمهرتان

در برابر شما کریمان، شما خیرین حوزه سلامت در استان مرکزی، که واقعا خوش درخشیدید سر تعظیم فرو می آورم و دست یکایک شما بزرگواران را می بوسم ، شما خیرینی که حوزه سلامت استان مرکزی را تنها نگذاشتند و در کنار دانشگاه علوم پزشکی اراک برای ارتقاء سطح سلامت و ارائه خدمات مطلوب تر به مردم هیچ کوششی را دریغ نکردند.

شما خیرین سلامت همواره آیینه ی تمام قد فروغ مهر را در حریم مهرورزی منعکس کرده و ریزش ابر کرامت را در رویش زندگی معنایی دوباره بخشیدند.

شما خیرین با گذشتن از دارایی های خود برای مردم و برای آسایش مردم، در محضر پروردگار، لبخند بیماران را لعاب درخشان کرامت بخشیدید و امیدوارم که با مشارکت روز افزون خیرین و مسئولین ارجمند شاهد افزایش کیفیت و کمیت های بهداشت و درمان استان مرکزی باشیم. 

اکنون، حوزه سلامت استان مرکزی با توجه به کمبود ها و مشکلاتی که در بحث زیر ساختی و تجهیزاتی دارد، یکی از مهمترین بخش هایی می باشد که نیاز بیشتر و گسترده تر، به حضور خیرین ارجمند را دارد و از تک تک مردم ، خیرین و هم استانی هایی که مبلغی را برای انجام کار خیر در نظر گرفته اند درخواست داریم، در راستای رفع مشکلات این حوزه، خصوصا  تکمیل پروژه های عمرانی به خیرین حوزه سلامت بپیوندند و‌ یاری گر دانشگاه علوم پزشکی اراک باشند و ما هم با تمام توان در کنار شما عزیزان هستیم، چرا که همه ما یک هدف بیشتر نداریم آن هم آرامش و آسایش مردم شریف و شهید پرور این مرز و بوم است.

بی شک پیوستن به این سیر افلاکی گشودن درهای رحمات و الطاف خداوند مهربان را به همراه دارد، امیدواریم که با مشارکت روز افزون خیرین و مسئولین ارجمند شاهد افزایش کیفیت و کمیت های خدمات بهداشتی و درمانی  این استان پر خیر و برکت باشیم و کما فی السابق در ذهن تاریخ ماندگار شویم.

در پایان از حمایت‌های همیشگی خیرین حوزه سلامت، تمامی خیرینی که در جای جای استان، فکر و ذکرشان بحث سلامت مردم بوده و است و همیشه در کنار دانشگاه علوم پزشکی اراک بوده و هستند مجدد قدردانی می نمایم و امیدوارم بتوانیم با اتحاد همدلی و حس ایثار و از خودگذشتگی که در بین خیرین، مردم و مسئولین استان مرکزی وجود دارد شاهد شکوفایی روز به روز حوزه سلامت در استان مرکزی باشیم.

و من الله توفیق

دکتر علیرضا امانی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک


( ۱ )

نظر شما :