ثبت و شناسایی ۷۸ در کمتر از ۱۰ روز

۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۴ کد : ۲۸۷۰۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۰۷
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند گفت: از تاریخ ۲۰ مرداد تا الان ۷۸ بیمار کرونایی ثبت شده است.
ثبت و شناسایی ۷۸ در کمتر از ۱۰ روز

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر مرتضی واعظ بیان کرد: در حال حاضر، تعداد موارد بستری در بیمارستان ۴ نفر می باشد و خوشبختانه تا بدین لحظه فوتی گزارش نشده است با این حال تعداد کل موارد فوتی در این شهرستان ۲۹۷ نفر می باشد.

وی افزود: تعداد موارد مبتلایان به بیماری کرونا، از تاریخ ۲۰ مرداد تا کنون ۷۸ مورد به ثبت رسیده است که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا از زمان شیوع این ویروس تا بدین لحظه در شهرستان شازند به ۱۱۵۲۵ نفر رسیده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر، تعداد موارد ثبت شده واکسن کرونا در سطح شهرستان به گونه ای است که ۱۰۳۷۱۱ نفر نوبت اول، ۹۴۰۴۵ نفر نوبت دوم و ۵۳۳۰۴ نفر نفر هم واکسن نوبت سوم خود را دریافت کرده اند.

دکتر واعظ در ادامه خاطرنشان کرد: ۲۵۴۱ نفر تا کنون دز چهارم واکسن خود را تزریق کرده اند که نشان از عدم استقبال مردم از دُز یاد آور لذا توصیه می کنیم به خاطر کنترل این بیماری در موج هفتم که همچنان ادامه دارد و تا اتمام آن زمان باقی مانده است،نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود همت و عزمی جدی تر داشته باشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند گفت: افرادی که تنها نوبت اول و دوم واکسن خود را دریافت کرده اند و یا از آخرین نوبت واکسن خود ۶ ماه گذشته است نسبت به تزریق دُز سه و یادآور اقدام کنند.

وی در پایان افزود: همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک در مکان های شلوغ و ترزیق واکسن از سوی مردم یکی از بهترین راه ها برای کنترل روند این بیماری میباشد لذا به رعایت این موارد از سوی مردم توصیه اکید می‌شود.


( ۴ )

نظر شما :