تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک

۰۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۴ کد : ۲۸۸۲۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۵۹
در مراسمی با حضور سرپرست و معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی اراک از زحمات یاسر قربانی تقدیر و اباذر افشار به عنوان سرپرست روابط عمومی دانشگاه معرفی شد.
تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در این مراسم گفت: تلاش مجموعه همکاران در معاونت ها و واحدهای مختلف دانشگاهی، رسیدن به جایگاه مطلوب و مناسب از نظر سلامت و وضعیت بهداشتی و درمانی است.

دکتر علیرضا امانی افزود: روابط عمومی در رسیدن به این مهم تاثیر بسیار زیادی دارد و می تواند با انتقال سریع و به موقع، اطلاعات و افزایش آگاهی مخاطبان، نقش کلیدی در این ارتقاء داشته باشد.

دکتر علیمحمدی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز فعالیت در واحد روابط عمومی را دشوار و پراسترس دانست و گفت: این سختی و حساسیت در دوران کرونا برای همکاران روابط عمومی دانشگاه دوچندان شد که خوشبختانه با فعالیت جهادی و شبانه روزی این عزیزان و اطلاع رسانی به موقع از بسیار از اتفاقات تلخ جلوگیری و افکار عمومی نسبت به این بیماری آگاهی یافته و در نتیجه منجر به افزایش خودمراقبتی آنان شد.

قربانی مدیر سابق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هم گفت: در دوران کرونا سعی شد از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با همکاری تیم روابط عمومی در تمام نقاط استان به پوشش اخبار و اطلاعات مربوط به حوزه سلامت پرداخته شود.

اباذر افشار سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز ضمن تشکر از زحمات مدیریت قبلی بر ادامه راه و تلاش و برنامه ریزی برای ارتقاء جایگاه روابط عمومی و نظام سلامت و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده بهداشتی و درمانی خبر داد و گفت: مطمئنا در این راه با همکاری و همراهی همه همکاران در معاونت ها و مراکز درمانی و شبکه های بهداشت و درمان در شهرستان ها، نقاط قوت را ادامه و نقاط ضعف را پوشش و مرتفع خواهیم ساخت.

در پایان مراسم با اهداء لوحی از یاسر قربانی تقدیر و اباذر افشار رسما به عنوان سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک معرفی و کار خود را آغاز کرد.


( ۴ )

نظر شما :