اهداء دستگاه های اهدایی از یونیسف به کودکان مبتلا به بیماری CF

۰۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۲ کد : ۲۸۹۱۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۶۷
بر اساس ابلاغ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستگاه های اهدایی از یونیسف به کودکان مبتلا به بیماری CF (فیبروز سیستیک ریوی) طی مراسمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک به خانواده های این بیماران اهداء شد.
اهداء دستگاه های اهدایی از یونیسف به کودکان مبتلا به بیماری CF

به گزارش وب دا مرکزی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: این وظیفه ماست که با توجه به فرمان مقام معظم رهبری، کاری کنیم که خانواده ها به جز درد بیماری، مشکل دیگری نداشته باشند.

دکتر علیرضا امانی بیان کرد: بیماران خاص و کودکان مبتلا به بیماری CF از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و باید مراقبت و کمک کنیم که خانواده‌ها بتوانند مشکلات درمانی این بیماران را حل کنند.

وی افزود: گستردگی و مشکل این بیماری خاص، این است که مشکلات تنفسی برای کودکان ایجاد می‌کند.

وی اضافه کرد: بنده از تمامی کسانی که در رساندن این دستگاه ها به مردم نقش داشتند و همچنین از خانواده‌های این بیماران که در مراسم حضور دارند، تشکر میکنم و انشالله سعی می کنیم، قدم های بعدی را هم در این راستا برداریم.

دکتر امانی در پایان گفت: من این قول را می‌دهم که دانشگاه علوم پزشکی در حل مشکلات همه بیماران به ویژه بیماران خاص، هیچ کوتاهی نخواهد کرد و مطمئن باشید که انشاالله با کمک خداوند و تلاش همکاران در معاونت درمان، از هر کمکی که بتوانیم، دریغ نخواهیم کرد.


نظر شما :