تکریم و معارفه سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اراک

۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۱:۰۲ کد : ۲۹۰۴۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۵۶
در مراسمی از زحمات دکتر علیرضا کمالی تقدیر و دکتر مهدی صالحی به عنوان سرپرست جدید این معاونت معرفی شد.
تکریم و معارفه سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات دکتر کمالی، گفت: معاونت تحقیقات و فناوری یکی از معاونت های موفق در سال های اخیر بوده و علیرغم اینکه کرونا، تمام زوایای دانشگاه و حوزه بهداشت و درمان را تحت تاثیر قرار داد، مانع از حرکت رو به جلو و پیشرفت های این حوزه نشد.
دکتر امانی با تاکید بر اینکه باید از تمام ظرفیت های هیات علمی در این حوزه نهایت استفاده را کرد، افزود: باید در این معاونت موضوعات و زمینه هایی برای تحقیق و پژوهش انتخاب و پیگیری شوند که بیشترین تاثیر را در ارتقاء سلامت مردم داشته باشند و طبق برنامه و اولویت بندی به سرانجام برسند.
حجت الاسلام والمسلمین علی حسنوند، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک در این مراسم حضور یافت و ضمن اشاره به حدیث امام علی(ع) که می فرمایند "آنچه برای خود مى پسندى براى مردم نیز بپسند و آنچه براى خود نمی پسندی ، براى آنها نیز مپسند!" گفت: مسئولین به خصوص معاونین و مدیران دانشگاه را به رفتار پسندیده و اخلاقی گشاده و خوب دعوت نمود.
دکتر کمالی، معاون سابق تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اراک هم ضمن بیان و تشریح اقدامات این حوزه به خصوص در دوران کرونا، گفت: این معاونت می تواند با انتخاب و مطالعه موضوعات خاص و مهم و البته حساس از جمله آلودگی هوا و غیره، تاثیر زیادی در بهبود و ارتقاء سطح سلامت مردم و جامعه داشته باشد.
دکتر مهدی صالحی، سرپرست معاونت تحقیات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اراک هم گفت: صداقت، تعهد و کار برای خدا، ۳ اصل مهم برای خدمتگذاری است و امیدواریم همه مسئولان با رعایت این نکات به مردم و نظام خدمت نمایند و مایه خیر و برکت باشند.
وی افزود: حرکت های جناحی و حزبی، سرعت پیشرفت کشور را کند می کنند و این موضوع در دانشگاه های علوم پزشکی که در دوران کرونا اهمیت خود را نشان دادند، نیز متاسفانه در مقاطعی به چشم خورد که امیدواریم با همراهی و همکاری همه همکاران و مسئولین ضمن پرهیز از هرگونه سیاست کاری، شاهد شکوفایی و رشد تعداد مقالات و پژوهش ها و در نتیجه ارتقاء سلامت جامعه باشیم.


( ۵ )

نظر شما :