بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک از حوزه سلامت شهرستان خمین

۲۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۸:۴۳ کد : ۲۹۱۶۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۷۹
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دانشکده علوم پزشکی خمین را جدای از خود نمی دانیم و در جهت رفع مشکلات حوزه سلامت این شهرستان برنامه ریزی و حمایت خواهیم کرد.
بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک از حوزه سلامت شهرستان خمین

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علیرضا امانی که به شهرستان خمین سفر کرده بود با نماینده مجلس و امام جمعه این شهرستان دیدار و از روند ساخت بیمارستان 144 تختخوابی در حال ساخت این شهرستان بازدید کرد.

وی در دیدار با نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: خمین شهرستان مهمی است و با توجه به زیرساخت های موجود تلاش می کنیم مشکلات این حوزه را همپوشانی کنیم.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به زیرساخت های نسبتاً مطلوب حوزه بهداشت و درمان خمین گفت: خدمات این حوزه تا رسیدن به نقطه مطلوب همچنان فاصله دارد و برای ارتقاء کمی و کیفی این خدمات، نیازمند حمایت و پشتیبانی مسئولان و مدیران استانی و وزارت بهداشت هستیم.

نظری افزود: بیمارستان این شهرستان با 144 تخت بیمارستانی ساخته و اکنون مراحل پایانی خود را سپری می کند که امیدواریم با افتتاح آن، شمار تخت های بستری افزایش و خدمات درمانی بهتری به مراجعین ارائه شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه به دیدار امام جمعه خمین رفت و ضمن تاکید بر نقش مهم روحانیت بر ارتقاء سطح سلامت در جامعه، از وی خواست تا همچنان دغدغه مند  حوزه سلامت این شهرستان باشند.

حجت الاسلام سیدقاسم میرصادقی، امام جمعه خمین هم گفت: روحانیون با استفاده از ظرفیت هایی که دارند، از جمله تبلیغات دینی و حضور موثر خود نقش بسزایی در ترغیب مردم به همکاری و همیاری با دست اندرکاران نظام سلامت و خانواده های آسیب دیده از این بیماری به خصوص در دوران کرونایی داشتند.

دکتر امانی سپس از بیمارستان 144 تختخوابی شهرستان خمین بازدید کرد و روند ساخت و تکمیل این بیمارستان را خوب ارزیابی نمود.

رییس دانشکده علوم پزشکی خمین هم خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت قابل توجه این پروژه، امیدواریم این بیمارستان هرچه زودتر به بهره برداری برسد که با بهره‌برداری از بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمین بسیاری از مشکلات و چالش‌های این شهرستان در زمینه خدمات درمانی رفع خواهد شد.

دکتر دیده دار افزود: ساخت بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی حضرت فاطمه (س) گام بزرگ دانشکده علوم پزشکی خمین برای توسعه شاخص های درمان در این شهرستان است.


( ۱ )

نظر شما :