سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک:

روابط عمومی ها بازوان اجرایی مدیران و مسئولین می باشند

۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۱:۲۳ کد : ۲۹۲۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۰۱۵
جلسه شورای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک، مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی و مدیر روابط عمومی دانشگاه به همراه کلاس آموزش خبر نویسی در راستای توانمندسازی اعضای شورای روابط عمومی برگزار شد.
روابط عمومی ها بازوان اجرایی مدیران و مسئولین می باشند

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در این جلسه با اشاره به تلاش و زحمات مستمر مسئولان روابط عمومی در ستاد، معاونت ها و دیگر حوزه های دانشگاه، خواستار اطلاع رسانی گسترده و مناسب اقدامات انجام شده توسط اعضاء شورای روابط عمومی شد.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: با توجه به وسعت فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی اراک، خدماتی را که ارائه می دهد در حوزه های بهداشت، درمان و آموزش بسیار زیاد می باشد.

وی اظهار داشت: مسئولین روابط عمومی در پر رنگ کردن و انعکاس وظایف حوزه خود نقش بسزایی را دارند و با توجه به نقدهای غیر منصفانه ای که از حوزه سلامت در برخی از رسانه ها و فضای مجازی صورت می گیرد، نقش و وظیفه روابط عمومی ها محسوس تر می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: حال که در دوره ارتباطات و تکنولوژی هستیم باید از فرصت های فضای مجازی استفاده بهینه گردد و روابط عمومی ها با راهکارهای خود تهدیدهای این فضا را خنثی و بی اثر نمایند، تا بتوانند اقدامات انجام شده در حوزه سلامت استان را به اطلاع عموم مردم برسانند که این امر خود مسبب ایجاد امید در جامعه و شکوفایی بذر امید و پیشرفت در جامعه است.

دکتر جمالیان در پایان گفت: روابط عمومی ها بازوان اجرایی مدیران و مسئولین می باشند و بنده اعتقاد وافری به این امر دارم و از نظر من جایگاه روابط عمومی بسیار بالا می باشد و امیدواریم که در مسائل اجرایی دوشا دوش ما بوده و ما را در این امر کمک نمایید.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی نیز در این جلسه گفت: در صدد فعال کردن شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان هستیم و در جلسه مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مرکزی که در هفته آینده برگزاری خواهد شد، انتخابات هیئت رئیسه را برگزار خواهیم کرد.

ابوالحسن خزائی پور افزود: به منظور توانمندسازی پرسنل روابط عمومی در دستگاه های اجرایی استان مرکزی، کلاس های آموزشی که مکمل فعالیت های اعضای شورای روابط عموی در سطح استان باشد برگزار خواهد شد که در این امر، امروز دانشگاه علوم پزشکی اراک با پیش قدم شدن و برگزاری این کلاس ها کمک به ارائه خدمت دستگاه مذبور نموده است.

وی اظهار داشت: با انتشار اخبار شفاف و درست، ارتقاء روحیه امید و اعتماد در جامعه رقم می خورد؛ لذا روابط عمومی ها باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی در پایان بیان کرد: روابط عمومی ها باید در راستای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی نقش آفرینی کنند و در این زمینه از تمام ظرفیت های موجود بهره بگیرند.

کلید واژه ها: شورای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر سید محمد جمالیان مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی ابوالحسن خزائی پور


نظر شما :