انتخاب دانشگاه علوم پزشکی اراک برای طرح آزمایشی کرسی های نظریه پردازی در کشور

۲۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۱ کد : ۲۹۲۸۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۹۶
معاون حمایت و گفتمان سازی هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: قرار است کرسی های ترویجی، تخصصی و نظریه پردازی در حوزه علوم پزشکی نیز انجام شود.
انتخاب دانشگاه علوم پزشکی اراک برای طرح آزمایشی کرسی های نظریه پردازی در کشور

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علی اکبر مسگر که به اراک سفر کرده است در دیدار با دکتر امانی سرپرست و اعضاء هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک، بیان کرد: خوشبختانه در این جلسه مشخص شد سرپرست و برخی معاونین نظرات کارشناسی شده ای در این خصوص دارند.

وی افزود: هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی با ماموریت های جدیدی که پیدا کرده، رشته ها و حوزه های دیگری به غیر از علوم انسانی، معارف دینی و هنر را نیز دنبال می کند که از جمله آنها حوزه علوم پزشکی، علوم پایه و فنی و مهندسی است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه علوم پزشکی در ابتدای امر 5 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اراک، جهرم، اصفهان و یاسوج انتخاب و به عنوان طرح آزمایشی برگزیده شدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: انتخاب دانشگاه علوم پزشکی اراک در این زمینه با توجه به ظرفیت و پتانسیل و وجود همت خوب و عالی در اعضای هیات رئیسه انتخاب درستی بوده و امیدوارم گام موثری در آغاز کرسی های ترویجی، تخصصی و نظریه پردازی در اراک و در نتیجه در کل کشور برداشته شود.

همچنین از سوی حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالکریم بهجت پور دبیر و قایم مقام رییس هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر امانی به سمت رییس کمیته دستگاهی دانشگاه علوم پزشکی اراک منصوب شد.


( ۲ )

نظر شما :