معارفه مدیران جدید دانشکده پزشکی، آمار و فناوری اطلاعات و امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی اراک

۳۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۸:۴۵ کد : ۲۹۳۸۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۴۹۹
طی مراسمی در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی اراک، رییس جدید دانشکده پزشکی و مدیران جدید آمار و فناوری اطلاعات و امور حقوقی و قراردادها معرفی شدند.
معارفه مدیران جدید دانشکده پزشکی، آمار و فناوری اطلاعات و امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، در این مراسم دکتر حمیدرضا نوروزی جایگزین دکتر رامین پرویز راد در دانشکده پزشکی، سید جواد رضایی جایگزین مصطفی اسفینی در امور حقوقی و قراردادهای دانشگاه و مهندس مجید ربیعی مطمئن جایگزین مهندس محسن عظیمی در مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در این مراسم ضمن تشکر از زحمات مدیران سابق این واحدها، گفت: تغییرات این افراد و مدیران واحدهای مختلف به معنای عمکلرد ضعیف همکاران نیست، بلکه نیاز به سرعت گرفتن حرکت این واحدها برای انجام کارهای جهادی است.

دکتر امانی افزود: واحدهای حقوقی، فناوری اطلاعات و همچنین دانشکده پزشکی هر سه از جمله واحدها و قسمت های مهم و حساس دانشگاه علوم پزشکی هستند که امیدواریم اقدامات خوب سال های گذشته تداوم و گام های جدی تری در جهت توسعه و پیشرفت مجموعه بهداشت و درمان برداشته شود.

مدیران سابق این واحدها به بیان اقدامات و عمکلرد سال های فعالیت خود پرداخته و مدیران جدید ضمن تشکر از حسن اعتماد سرپرست دانشگاه به تلاش برای پیشبرد اهداف کلان مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و کمک و همکاری همکاران واحدهای مختلف تاکید کردند.


( ۱۶ )

نظر شما :