همکاری و تعامل روابط عمومی و واحد فناوری اطلاعات برای تقویت سایت دانشگاه

۲۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۶ کد : ۲۹۷۷۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۶۴
در جلسه ای که با حضور رابطین روابط عمومی و کارشناسان فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، راهکارها و روش های تقویت هر چه بیشتر سایت دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همکاری و تعامل روابط عمومی و واحد فناوری اطلاعات برای تقویت سایت دانشگاه

به گزارش وب دا مرکزی، سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در این جلسه، سایت دانشگاه را مهمترین مرجع اطلاع رسانی حوزه بهداشت و درمان برشمرد و گفت: هر اندازه این سایت قوی تر و با محتواهای جامع و کامل تر در دسترس مردم قرار بگیرد، در مقابل خدمات بهداشتی و درمانی بهتر و باکیفیت تری به مردم ارائه و در نتیجه رضایت بیشتری در حوزه سلامت حاصل خواهد شد.

اباذر افشار، تشکیل کارگروهی با حضور نمایندگانی از معاونت های مختلف به منظور کیفی سازی این سایت زیر نظر واحدهای روابط عمومی و فناوری اطلاعات را نیز پیشنهاد داد.

سرپرست اداره آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در این جلسه گفت: رتبه بندی سایت های اطلاع رسانی سازمان ها و ادرات دولتی تحت نظر سازمان اداری و استخدمی کشور، هر 6 ماه یکبار انجام می گیرد و سقف نمرات هر سایت و دستگاه اجرایی از 100 خواهد بود.

مهندس مجید ربیعی مطمئن در ادامه همکاران و کارشناسان شبکه ها و مراکز درمانی را به رعایت معیارها و آیتم های 11 گانه مورد ارزیابی توصیه کرد و پرسش نامه، قوانین و مقررات، اطلاعات تماس هر واحد، معرفی واحد و همکاران و رزومه هر چند کوتاه و مختصر را مهمترین معیارها برشمرد.

وی در پایان راه انداری سایت و پرتال لاتین و به زبان انگلیسی را با توجه به فعالیت و آغاز به تحصیل دانشجویان بین الملل را نیز پیشنهاد و بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و خواستار راه اندازی این سایت در واحدها به خصوص معاونت های دانشگاه علوم پزشکی اراک شد.


( ۴ )

نظر شما :