پویایی و فعالیت دفتر بازرسی، حرکت و رشد دانشگاه را به دنبال خواهد داشت

۲۵ مهر ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۹ کد : ۲۹۸۷۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۴۱
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پویایی و فعالیت دفتر بازرسی‌، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، می تواند به عنوان جایگاهی برای تسهیل در امور، فعالیت مهمی داشته باشد.
پویایی و فعالیت دفتر بازرسی، حرکت و رشد دانشگاه را به دنبال خواهد داشت

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در جلسه تکریم و معارفه سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: این دفتر در دانشگاه علوم پزشکی به دلیل وجود قسمت ها و واحد های مختلف و امکان وجود نارضایتی ناشی از قوانین ناقص و غیره، از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است.

وی افزود: با توجه به مراجعات مردمی و ارائه خدمات بسیار زیاد در حوزه سلامت، وظیفه دفتر بازرسی بسیار سنگین تر و طاقت فرساتر از سایر ادارات است.

وی تاکید کرد: همکاران بازرسی و حراست همواره جلوتر از مسئولین و متولیان امر سلامت در حال حرکت هستند و نقاطی که ممکن است در این مسیر ممکن است باعث چالش شود، را شناسایی و با کمک سایر مسئولین مرتفع می کنند.

دکتر امانی در ادامه خاطرنشان کرد: اینکه در این واحد نیز مانند بسیاری از واحدهای حوزه سلامت، نمی توان منتظر رسیدن شکایات و چک کردن سامانه های معمول بود و باید به صورت فعال و بسیار جدی و با برنامه ریزی از بروز مشکلات و شکل گیری چالش ها جلوگیری کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان گفت: گزارشات واحد بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات باید چراغ راه هدایت معاونین و تصمیم گیران حوزه بهداشت و درمان باشد.

در این جلسه از زحمات دکتر محمد نعمتی قدردانی و دکتر سعیده بهرام پوری به عنوان سرپرست جدید این واحد معرفی شد.


( ۸ )

نظر شما :