دستیاران جهادگران حوزه سلامت هستند

۲۵ مهر ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۱ کد : ۲۹۸۹۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۹۷
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پزشکانی که رزیدنتی را قبول می کنند، در واقع نوعی جهاد کرده و در جهاد حوزه سلامت و علمی کشور شرکت می کنند.
دستیاران جهادگران حوزه سلامت هستند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در جلسه ای که با حضور دستیاران تخصصی و فوق تخصصی ورودی سال 1401 برگزار شدُ بیان کرد: فرصت ها را غنیمت شمارید، این چند سال دوره رزیدنتی سرمایه گذاری عظیمی است که سال ها در خدمت مردم هزینه خواهد شد.
وی افزود: اساتید بسیار برجسته ای در دانشگاه علوم پزشکی اراک هستند که شما دستیاران عزیز با همراهی اساتید می توانید در بالاترین سطح آموزش ببینید و به درجات بالای علمی برسید.
وی تاکید کرد: همکاران ما تا جایی که بتوانند به حل مسائل و مشکلات شما خواهند پرداخت و یار و یاور شما هستند و از شما خواهشمندم در مسیر ارتقا رتبه علمی دانشگاه و خدمت رسانی به مردم همواره فعال و پویا باشید و امیدواریم شما یکی از اساتید و اعضا هیئت علمی دانشگاه ما باشید.
معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک هم یادآور شد: دستیارن منشا تغییرات و تاثیرات قابل توجه در جامعه و نظام سلامت هستند و هدف اصلی در این دوران تربیت نیروهای مجرب و متعهد است که امر تعهد بحث بسیار مهمی را به خود اختصاص می دهد.
دکتر بهمن صادقی سده افزود: دوره دستیاری عالیترین مقطع در دانشگاه علوم پزشکی اراک است؛ لذا تمامی تلاش ما در دانشگاه و معاونت آموزشی این است که با تمام کاستی ها و مشکلات موجود بتوانیم دوران خوبی را برای شما عزیزان فراهم آوریم.


نظر شما :