دانشگاه علوم پزشکی اراک میزبان کنگره میان دوره ای جراحان مغز و اعصاب کشور

۲۷ مهر ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۱ کد : ۲۹۹۵۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۳۱
دبیر اجرایی کنگره جراحان مغز و اعصاب گفت: هر ساله کنگره میان دوره ای جراحان مغزو اعصاب کشور در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور که اقدامات موثری در این زمینه انجام داده اند برگزار می‌شود و در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی اراک میزبان این دوره از این کنگره می باشد.
دانشگاه علوم پزشکی اراک میزبان کنگره میان دوره ای جراحان مغز و اعصاب کشور

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر مهدی صالحی گفت: هر ساله کنگره میان دوره ای جراحان مغز و اعصاب کشور در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی که اقدامات موثری در این زمینه انجام‌دادند، برگزار می‌شود.

وی افزود: قرار بر این بود که این کنگره در سال ۱۳۹۹ در دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شود که به دلیل کرونا، این مساله و رویداد مهم علمی به عقب افتاد و به امسال موکول شد و دانشگاه علوم پزشکی اراک میزبان این دوره از کنگره می باشد.

وی ادامه داد: در این کنگره بزرگترین دانشمندان و متخصصان مغز و اعصاب کشور که در این زمینه کار کردند و مقاله دارند، شرکت کردند و در این کنگره ۷۰ مقاله برای ارائه انتخاب شده است و در خصوص مسائل مهم نقد و بررسی های لازم صورت می گیرد و بررسی آخرین نتایج در این زمینه میپردازند و در مورد مسائل مهم نقد و بررسی های لازم انجام می شود.


( ۵ )

نظر شما :