بهره برداری از چندین مرکز درمانی تا پایان سال

۰۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۶ کد : ۳۰۰۹۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۷۸
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی پس از بازدید از پروژه های درمانی در اراک، گفت: امیدواریم  اورژانس سوانح و سوختگی تا یک ماه آینده و پروژه بیمارستان ولی عصر(عج) و زنان در اراک تا پایان سال به بهره برداری برسند.
بهره برداری از چندین مرکز درمانی تا پایان سال

به گزارش وب دا مرکزی، محمد حسن آصفری بیان کرد: کم کاری های صورت گرفته و اشتاباهاتی که در گذشته در این پروژه حیثیتی و حساس رخ داده باعث طولانی و فرسایشی شدن پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) شده است.

وی افزود: امیدواریم تا پایان سال جاری این پروژه به اتمام برسد.

وی تاکید کرد: اورژانس سوانح سوختگی که هفته گذشته توسط رییس سازمان انرژی اتمی به دانشگاه تحویل داده شد، با سرعت در حال تجهیز است تا هرچه زودتر به چرخه درمان وارد شود.

آصفری در ادامه از بیمارستان 60 تختخوابی زنان اراک بازدید کرد و ضمن تشکر از خیر سازنده این مرکز، سرعت ساخت این مرکز را خوب ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال به پایان برسد.

وی همچنین اتمام و تکمیل پروژه دیالیز اراک را یکی از اولویت های درمانی در مرکز استان برشمرد و افزود: با افزوده شدن 60 تخت این مجموعه، خدمات ارائه شده این حوزه که در حال حاضر در وضعیت خوبی به سر نمی برد، سامان می گیرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز با تاکید براینکه تمام تلاشمان را می کنیم تا پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت را هر چه زودتر به پایان برسانیم، گفت: تا پایان سال خبرهای خوبی در این حوزه به گوش مردم مخابره خواهد شد.

دکتر امانی بیان کرد: به دلیل وجود پروژه های نیمه تمام، هیچ پروژه جدیدی را آغاز نکرده ایم و تمام توان مان را بر روی اتمام این پروژه ها متمرکز کرده ایم.

وی افزود: همچنین در حال تجهیز اورژانس سوانح سوختگی هستیم تا  ظرف یک ماه آینده بتواند به مردم خدمت رسانی کند.

وی در پایان از مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس برای پیگیری مشکلات و مرتفع شدن موانع حوزه سلامت تشکر کرد.


( ۱ )

نظر شما :